Ga naar inhoud

CdAB 146 [CXLVI] k ben Ashtar. Ik kom om bij je te zijn op dit moment, op deze momenten, deze speciale momenten die nu op je af komen, terwijl al het leven om je heen ontwaakt.


roastednerd

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Achariya zei:

HG haalt zijn dates op bij het asiel

Ik stel me zo voor dat je op verjaardagsfeestjes ook eerder vertelde grapjes op een minder leuke manier gaat herhalen.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik dacht dat je op Bumble alleen vrouwen kan zien die met jou contact op besluiten te nemen?

Dat is niet hoe het werkt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was afgelopen weekend in Dublin met een aantal vrienden. Een daarvan is homo en heeft uitgelegd hoe grinder werkt. Blijkbaar is het een soort openbare chat-app waarmee je iedereen ongevraagd lastig kan vallen. Dus het moment dat je erop kijkt begin je meteen allemaal gekke berichtjes te krijgen van oude gasten, ongevraagde dickpicks / kontgaten etc. Wat een drama lijkt me dat :')

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Zou wel een leuke app zijn voor Mark Overmars trouwens, kan hij zijn lul naar iedereen in de wijde omtrek sturen.

Spoiler

Je moeder heeft een wijde omtrek. 

Even flink gebruik maken van de extra functionaliteiten.

  • Like 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik was afgelopen weekend in Dublin met een aantal vrienden. Een daarvan is homo en heeft uitgelegd hoe grinder werkt. Blijkbaar is het een soort openbare chat-app waarmee je iedereen ongevraagd lastig kan vallen. Dus het moment dat je erop kijkt begin je meteen allemaal gekke berichtjes te krijgen van oude gasten, ongevraagde dickpicks / kontgaten etc. Wat een drama lijkt me dat :')

En als ik in jouw PM's slide en een foto van mijn gigantische piemel stuur is de wereld opeens te klein.... 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Hardcore_gamer zei:

Je kan dat alleen weten als je zelf in een asiel woont.

Een hond blafte het in mijn oren. De dingen die ze zei dat je met haar gedaan had, lusten de honden geen brood van.

6 uren geleden, Jas zei:

Ik stel me zo voor dat je op verjaardagsfeestjes ook eerder vertelde grapjes op een minder leuke manier gaat herhalen.

Wat lul jij nou weer

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, DunneDraak zei:

Ongelofelijk dat niemand deze "feeks" van Avant door heeft 

Ik had het door en besloot niet te lachen om deze ten koste van andere mensen gaande grapjes. Een ander omlaag halen om te scoren noemen we dat!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Dijk gaat stoppen ?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...