DunneDraak Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 9 minuten geleden, Arendjan zei: Maar wel kneitergoeie wijn. Klopt! Maar we hadden het over bier! Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 33 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Nee. Zie deze post. Quod erat demonstrandum. Ego paenitet. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 10 minuten geleden, DunneDraak zei: Klopt! Maar we hadden het over bier! Lekker! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Toevallig had ik gisteren weer wijn en dat zal niet mijn laatste zijn deze week! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Omdat je houdt van zure pruimen. 👍👉👌 En wat is jouw fetisj, Mr.Gans? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 13 uren geleden, Arendjan zei: Misschien moeten jullie dan eens niet als het stelletje boeren dat jullie zijn in het buitenland Nederlands speciaalbier zitten drinken maar gewoon het lokale bier of de lokale drank proberen. Nemen jullie ook je eigen boterhammetjes en hagelslag mee op vakantie? Stelletje Sjonnies. Dan ben je in Engeland toch niet op de juiste plek. Wat daar op de tap staat, Carslberg o.a. vind ik niet te zuipen. Kilkenny en Guiness idem, al zijn dat allemaal geen Engelse biersoorten natuurlijk. Maar dat knakworstwater zonder schuimkraag is niet voor mij weggelegd. In Griekenland is het voor mij Mythos, in Kroatië dronk ik Karlovačko en in Italië Peroni. In Oostenrijk staat er regelmatig een glas Edelweiß naast mijn schitzel. Allemaal zeer goed te drinken. In Hongarije kon ik ook niet echt een lokaal biertje vinden dat lekker was, op zo'n momentje moet je dan met enige schaamte maar terugvallen op Heineken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 21 uren geleden, Mr.Gans zei: Teentjes om mee te pielen... Iedereen heeft wel een fetisj, wat is de jouwe? Ik heb er geen, Gans. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Aangezien deze open blijft, een lekker recept voor Bananen Muffins! Tijd: 20 minuten + 35 minuten in de oven Voor 4 muffins Benodigdheden: 1 ei 2 bananen 50 gr. bloem 1 tl bakpoeder 50 gr suiker 4 tl Nutella/chocoladepasta 20 gr chocolade Bereidingswijze: Voorverwarm de oven op 180 graden. Snijd de chocolade in kleine stukjes. Prak twee bananen in een grote kom. Meng het ei, de bloem, de bakpoeder, de suiker en chocoladestukjes erbij. Mix het mengsel goed door elkaar. Vul een muffinvorm voor tweederde met het beslag en schep vervolgens met een theelepel een beetje nutella in het beslag. Giet vervolgens nog een beetje beslag er overheen. Zet de muffins voor circa 30-35 minuten in de oven. Eet smakelijk! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Sms Ban aan naar 4545. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 50 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ik zie dat de post verwijderd is. Dank jullie wel daarvoor... Hoezo? Het bakent voor mij de grenzen van het toegalete of towgestane af, want dat is nergens expliciet aangegeven... 😊 Allee vooruit! Nen goede nacht, en tot wanneer het eens weer begint te jeuken. Welke post? Bedoel je de post in het andere CdAB? Want hier zit je op de vorige. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 1 uur terug, Jas zei: Sms Ban aan naar 4545. Welke reden?… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 🔒 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten