Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen


Arendjan

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Door het “een artistieke impressie van de kinderen van Leroy” te noemen.

Ja wat is daar beledigend aan. Ik heb toch geen beledigende bijwoorden oid gebruikt? Koken is toch ook een kunstvorm? 

 

Waar heb je last van man

  • Like 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, DunneDraak zei:

Ja wat is daar beledigend aan. Ik heb toch geen beledigende bijwoorden oid gebruikt? Koken is toch ook een kunstvorm? 

 

Waar heb je last van man

Zoals ik zei, het is een nare opmerking richting andermans kinderen, onaardig bedoeld omdat je jezelf beledigd voelde. Of wil je zeggen dat je het aardig bedoelde?…

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Labbers zei:

Het gaat mij er meer om dat als het al een belediging is hij richting jou is, niet naar je kinderen. De grap zou ook geslaagd zijn als je geen kinderen had gehad. 

Klopt, mij mag je ook zeker beledigen. Ik gaf alleen aan dat het erg laag is van iemand als ie zo gekwetst is door een opmerking dat ie als laatste middel andermans familie erbij haalt om een steek onder water te geven. Da’s alles??‍♂️

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Labbers zei:

Het gaat mij er meer om dat als het al een belediging is hij richting jou is, niet naar je kinderen. De grap zou ook geslaagd zijn als je geen kinderen had gehad. 

Dit inderdaad. Het slaat helemaal niet op de kinderen. Maar op Leroy zelf. En zoals ik zeg heb ik het helemaal niet beledigend bedoelt 

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LeroyDogg zei:

als ie zo gekwetst is door een opmerking dat ie als laatste middel andermans familie erbij haalt om een steek onder water te geven. Da’s alles??‍♂️

Door wat moet ik gekwetst zijn? Heb je me ergens beledigd oid? Ik zou het zelf niet weten in ieder geval. 

Ik was helemaal niet bezig met een fittie met jou op moment van plaatsen, zoals ik nu 28x heb gezegd, het was niet beledigend bedoelt.

Een grap, een Grol, in het cdab wordt wel vaker met elkaar gekloot.

Trek het je niet zo zwaar aan man

  • Like 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, DunneDraak zei:

Door wat moet ik gekwetst zijn? Heb je me ergens beledigd oid? Ik zou het zelf niet weten in ieder geval. 

Ik was helemaal niet bezig met een fittie met jou op moment van plaatsen, zoals ik nu 28x heb gezegd, het was niet beledigend bedoelt.

Een grap, een Grol, in het cdab wordt wel vaker met elkaar gekloot.

Trek het je niet zo zwaar aan man

Ok, “man”. Laten we het houden op een misverstand dan, kan gebeuren toch?

Nu iedereen een chill pil.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vanmiddag allen kijken naar mijn performance art "lachen om 30+-ers die ruzie maken over een plaatje van twee kroketten ". 

  • Like 4

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Ok, “man”. Laten we het houden op een misverstand dan, kan gebeuren toch?

Nu iedereen een chill pil.

GHngng heb je het nou over je kinderen of over de situatie?

  • Like 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Achy…

Hoop idd dat we hem nooit meer terugzien. Vind het een stuk gezelliger hier.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak er nou geen Squall 2.0 van en laat die man met rust voordat we de spaghetti aan het dansen hebben. ???

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Heb je weer stiekem naar je ouders geluisterd? Dat moet je niet doen, weet je toch.

 

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Als ik een grap maak, of als ik beledig, hou ik het op de situatie of persoon in kwestie. Mij zal je nooit iemand z’n familie erbij zien betrekken.

Maar goed, blijkbaar is dat voor de CdAB community normaal?

Wow, dat heb je toch wel een half uur vol gehouden ?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...