LeroyDogg Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Ja niet om op te scheppen maar heb dus echt weer fucking veel golven gepakt. Het enige wat jij opschept is mama’s rijst. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Zijn er bij het surfen eigenlijk nog regels, dat als je dezelfde golf zou willen pakken dat dan degene met de grootste plank voorrang heeft, net als in het verkeer? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Op 11-7-2022 om 07:15, DunneDraak zei: Hij had de eerste Ipad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 17 uren geleden, Arendjan zei: Ja niet om op te scheppen maar heb dus echt weer fucking veel golven gepakt. Waar ben je? + Pics!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Ik verwacht van iedereen trouwens een Hot Summer Foto™️ deze zomer in het Hot Foto Topic 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 15 uren geleden, LeroyDogg zei: Het enige wat jij opschept is mama’s rijst. Mama's rijst = beste rijst 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Wowowowow bijna bijna! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2022 6 uren geleden, Mindless zei: Waar ben je? + Pics!!! Ik ga in Scheveningen, Hart Beach. Hier ga ik: ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Ik ga in Scheveningen, Hart Beach. Hier ga ik: Geile vent ben je, tis dat ik in Drenthe woon en te druk ben met protesteren anders wist ik het wel Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Op 10-7-2022 om 20:03, Avant-La-Lettre zei: Dat zou best kunnen. Volgens mij is Ramon gepromoveerd van wikipedia-autodidact naar wikipedia-auteur. Doet mijn overwegende afwezigheid zoveel pijn dat je aan het eind van je Latijn bent hoe je mij kunt motiveren actiever deel te nemen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Ik ben absoluut niet aan het einde van mijn Latijn, mijn pogingen om je te verleiden tot meer posten zijn pas net begonnen. Alea iacta est! Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Het is toch "einde van het Latijns"? 1 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Zolderautodidact is sowieso hoger dan welke hogere opleiding dan ook, dus daar kan het niet aan liggen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Noem mij de Leonardo Davina Michelle van mijn tijd. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 11 uren geleden, Mindless zei: Ik verwacht van iedereen trouwens een Hot Summer Foto™️ deze zomer in het Hot Foto Topic Ik zou de leden van dit gastenboek graag in bikini willen zien. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 40 minuten geleden, Jas zei: Het is toch "einde van het Latijns"? Nu met hoofdletter, of is dat random? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 (aangepast) Als jij het goede voorbeeld geeft volgt de rest vast! Edit: dit was @Doornroosje 12 juli 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 (aangepast) 17 minuten geleden, LeroyDogg zei: Nu met hoofdletter, of is dat random? Het is alleen een kleine L als je daar meer affiniteit mee hebt, of als je iemand quote die affiniteit heeft met een kleine L. 12 juli 2022 aangepast door Jas Reden voor wijziging: Zeg ik niet. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 10 uren geleden, Doornroosje zei: Ik zou de leden van dit gastenboek graag in bikini willen zien. Slutty femboy summer 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 (aangepast) 10 uren geleden, Jas zei: Het is alleen een kleine L als je daar meer affiniteit mee hebt, of als je iemand quote die affiniteit heeft met een kleine L. Ow, vandaar dat je in de war raakt als je mij quoot, dat er soms een hoofdletter staat. Zelfs een expert van kleine L’s maakt wel eens een foutje zo te zien (zoals “quoot” verkeerd schrijven, wat begrijpelijk is want dat is niet in het Latijns natuurlijk). 13 juli 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 17 minuten geleden, roastednerd zei: Dit doet echt pijn…?? 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 12 uren geleden, Jas zei: Het is alleen een kleine L als je daar meer affiniteit mee hebt, of als je iemand quote die affiniteit heeft met een kleine L. Het gaat niet om de omvang van je Latijnse woordenschat, maar om wat je ermee doet! 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 36 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Het gaat niet om de omvang van je Latijnse woordenschat, maar om wat je ermee doet! Wow… Om te quoten wat Jas gisteravond tegen Dunne zei: dat is diep. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: Is dit een artistieke impressie van de kinderen van Leroy? 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten