Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen

Arendjan
 Delen

Aanbevolen berichten

1 uur terug, DunneDraak zei:

Ik heb alvast het apenpokkenvaccin gehad. Schijn in een risicogroep te zitten oid. 

Vind ik niet erg, want ik spuit mijzelf graag vol met het een of het ander.

Mannen die onderling kontgemeenschap hebben, dat is een risicogroep.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Doornroosje zei:

Ja ik kom The Secret History dus niet uit mijn hoofd krijgen tijdens het lezen van If We Were Villains. Maar vond TSH wel beter en ook leuker. Al is IWWV wel wat contemporainer en beter geschikt voor de huidige tijd.

In TSH wordt je heel erg meegenomen in de wanhoop en onrust die Richard voelt. Heel meeslepend, maar niet echt 'leuk'. IWWV is wel meer geschikt voor het strand ofzo.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Doornroosje zei:

Mannen die onderling kontgemeenschap hebben, dat is een risicogroep.

Ik vind het toch altijd fijn als iemand de grap komt uitleggen. Ik ben van nature een beetje een debiel dus dit maakt dat ook ik kan lachen om deze leuke grol van user "Dunnedraak".

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, roastednerd zei:

In TSH wordt je heel erg meegenomen in de wanhoop en onrust die Richard voelt. Heel meeslepend, maar niet echt 'leuk'. IWWV is wel meer geschikt voor het strand ofzo.

Kunnen we misschien een "loser"-topic aanmaken? Dan hoeft er hier niet meer over boeken gepraat te worden en kunnen we dit topic uitsluitend gebruiken voor stoere onderwerpen die er toe doen (games, masturbatie, politiek).

• Like 3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noatak zei:

Het is eigentijds om heden ten dage het woord "contemporainer" te hanteren. Past binnen de zeitgeist van de tijdsgeest waarin wij leven.

Ik krijg het helemaal warm als je dure woorden gebruikt Ramon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Ik vind het toch altijd fijn als iemand de grap komt uitleggen. Ik ben van nature een beetje een debiel dus dit maakt dat ook ik kan lachen om deze leuke grol van user "Dunnedraak".

Roos is niet voor niks docent

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei:

"Contemporain" staat niet in de dikke van dale trouwens (althans niet in de online versie), dus het kan zomaar een anglicisme zijn.

Ik ben iig op de hoogte van "contemporary", dus dit zou zomaar kunnen. Bedankt iig voor je bijdrage. Nerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

"Contemporain" staat niet in de dikke van dale trouwens (althans niet in de online versie), dus het kan zomaar een anglicisme zijn.

Leenwoord uit het Frans en als je in de online versie van de Dikke van Dale een abonnement hebt dan krijg je meer opties voor woorden.

Het is gewoon écht een woord kerels, accepteer het nou maar!

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2022 om 15:14, Avant-La-Lettre zei:

De Van Dale heeft de woordenschat van een natte, vervaagde krant (zeker de gratis online versie); gewoon woordenlijst.org checken, 'contemporain' staat in het groene boekje en dat is fucking heilig.

Xoxo een eindredacteur

• Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen