DunneDraak Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Ik vind het toch altijd fijn als iemand de grap komt uitleggen. Ik ben van nature een beetje een debiel dus dit maakt dat ook ik kan lachen om deze leuke grol van user "Dunnedraak". Roos is niet voor niks docent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Fijn dat ze mijn comments kan duiden voor de plebs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 53 minuten geleden, DunneDraak zei: Fijn dat ze mijn comments kan duiden voor de plebs Wat zijn wij toch een goed team hè? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Gezellig! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 7 uren geleden, Arendjan zei: Wtf "Contemporain" staat niet in de dikke van dale trouwens (althans niet in de online versie), dus het kan zomaar een anglicisme zijn. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 2 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Gezellig! Is je ban weer opgeheven? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2022 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: "Contemporain" staat niet in de dikke van dale trouwens (althans niet in de online versie), dus het kan zomaar een anglicisme zijn. Ik ben iig op de hoogte van "contemporary", dus dit zou zomaar kunnen. Bedankt iig voor je bijdrage. Nerd... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Zwemmen in de watervallen der verfijnd jargon doet mij smachten naar de droge vlaktes van de gezelligheid. 1 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Is je ban weer opgeheven? Nee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 2 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Nee? Ow, foutje dan. Dacht dat je een ban had voor één of andere reden💁🏻♂️ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Terwijl ik een rondje liep feliciteerde ik iemand op straat, blijkt die gene nog jarig te zijn ook. Voelt goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: "Contemporain" staat niet in de dikke van dale trouwens (althans niet in de online versie), dus het kan zomaar een anglicisme zijn. Leenwoord uit het Frans en als je in de online versie van de Dikke van Dale een abonnement hebt dan krijg je meer opties voor woorden. Het is gewoon écht een woord kerels, accepteer het nou maar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Waar is Jort als je hem nodig hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 44 minuten geleden, Doornroosje zei: als je in de online versie van de Dikke van Dale een abonnement hebt dan krijg je meer opties voor woorden. Ik wist dat het een elitair woord was, maar dit bewijst het nog maar eens 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Op 8-7-2022 om 15:14, Avant-La-Lettre zei: "Contemporain" staat niet in de dikke van dale trouwens (althans niet in de online versie), dus het kan zomaar een anglicisme zijn. De Van Dale heeft de woordenschat van een natte, vervaagde krant (zeker de gratis online versie); gewoon woordenlijst.org checken, 'contemporain' staat in het groene boekje en dat is fucking heilig. Xoxo een eindredacteur 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 7 minuten geleden, Marvin_Toepoel zei: Xoxo een eindredacteur Ik geloofde je al op je woord toen je een puntkomma in je bericht verwerkte. Na 27 jaar op deze aardbol snap ik nog steeds niet in welke situatie ik een puntkomma moet gebruiken. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Persoonlijk sluit ik mensen die woorden als "contemporain" gebruiken het liefst op in mijn souterrain. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 3 uren geleden, Marvin_Toepoel zei: De Van Dale heeft de woordenschat van een natte, vervaagde krant (zeker de gratis online versie); gewoon woordenlijst.org checken, 'contemporain' staat in het groene boekje en dat is fucking heilig. Xoxo een eindredacteur Wat moet de schoolkrant van OBS De natte schelp ook zonder jou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Dikke contemporaine vinger voor de Van Dale. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Hoi Ramon, hoe gaat het leven daar op de zolderkamer in de buurt van Arnhem? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 (aangepast) Uit het latijns: contemporanĕus Con (met) + tempo (tijd): wat gebeurt/leeft op hetzelfde moment/in dezelfde tijd dan wanneer iets anders gebeurt/iemand anders leeft (tegelijkertijd, dus), of iets wat (zoals al eerder gezegd) hedendaags gebeurt/is/leeft. Arte contemporanea: hedendaagse kunst. Zo, ook weer ff mijn e-chorizo geshowed… 9 juli 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 Notak ouwe vlinder dat je bent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik geloofde je al op je woord toen je een puntkomma in je bericht verwerkte. Na 27 jaar op deze aardbol snap ik nog steeds niet in welke situatie ik een puntkomma moet gebruiken. Voor als je niet kunt kiezen en beiden mogelijk zijn. Denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 2 uren geleden, Doornroosje zei: Voor als je niet kunt kiezen en beiden mogelijk zijn. Denk ik. Beide.* Ik zit m'n chorizo hier niet te compenseren hoor. Echt niet. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 juli 2022 Delen Geplaatst: 10 juli 2022 17 uren geleden, LeroyDogg zei: Uit het latijns: 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten