Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 (aangepast) 2 uren geleden, Doornroosje zei: Dit is van afgelopen lente/zomer Haha, noem je dit bruin..................... Dit was vorige maand. 30 juni 2022 aangepast door Arendjan 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: En de reden waarom ik op een nerd lijk is omdat ik de enige van jullie broodmongolen ben die überhaupt nog een beetje gamet! Ik speel regelmatig Battlefield 4 en met mijn piemel. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Correctie: met Ramons piemel. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: Ja weetje, laat die wijven maar lekker geen zonnebrand dragen. Als ze op hun 40ste dan op een tas van krokodillenhuid lijken blijf ik goed in de markt liggen. Ja maar jij gaat volgens mij een heel ander traject in, toch? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Iemand de film ''RRR"' al gezien? Beste film die ik dit jaar heb gezien. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 @Mr.Gans Denk jij dat de aarde rond of plat is? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 28 minuten geleden, Arendjan zei: Ja maar jij gaat volgens mij een heel ander traject in, toch? Asian persuasion baby ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 1 uur terug, Jas zei: Animal crossing zeker? Ik speel nu KOTOR en BotW, maar opzich herinnert jouw comment mij eraan dat ik weer eens moet inloggen op mijn eiland. Het is niet de bedoeling dat die fictieve, pratende dieren er een zooitje van maken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 1 uur terug, Jas zei: Heb je toevallig een hand-afknel-fetish? Nee maar ik ben wel een masochist; niets doet mij meer deugd dan een fitbit die me elk uur vertelt wat voor lui varken ik ben en dat ik echt eens wat meer stappen moet gaan zetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 2 uren geleden, Doornroosje zei: En de reden waarom ik op een nerd lijk is omdat ik de enige van jullie broodmongolen ben die überhaupt nog een beetje gamet! Hey! Ik ben ook druk bezig met ghost of tsushima Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 (aangepast) Ik heb net trouwens mijn baan opgezegd. Was mooi 30 juni 2022 aangepast door DunneDraak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 1 minuut geleden, DunneDraak zei: Ik heb net trouwens mijn baan opgezegd. Was mooi Zodat je nu bij een ander bedrijf exact hetzelfde kan doen? Of ga je wat nieuws doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 5 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik heb net trouwens mijn baan opgezegd. Was mooi mooizo, eindelijk tijd om te game 😉 😎 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 8 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik heb net trouwens mijn baan opgezegd. Was mooi Ik ook vorige week👌🏼 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 9 minuten geleden, Doornroosje zei: Zodat je nu bij een ander bedrijf exact hetzelfde kan doen? Of ga je wat nieuws doen? Mwa zelfde werk maar wel in een andere functie en met wat meer toekomstmogelijkheden. En het is dichterbij huis, ook wel lekker. Meer tijd om te gamen en om snachts op een gameforum te posten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 1 minuut geleden, DunneDraak zei: en om snachts op een gameforum te posten Tja, IEMAND moet het nu doen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Ik zag gisteren een Instagram-story van Doornroosje van een glas rode wijn en heb toen in een moment van zwakte een fles rode wijn gekocht. PU maakt meer kapot dan je lief is. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 7 minuten geleden, Arendjan zei: Ik zag gisteren een Instagram-story van Doornroosje van een glas rode wijn en heb toen in een moment van zwakte een fles rode wijn gekocht. PU maakt meer kapot dan je lief is. Graag gedaan schat ik wil gewoon dat je geniet ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Smerige alcoholisten. Door de weeks wijn te drinken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 De meeste doktoren die ik ken zijn functionele alcoholisten, dus ik kan niet anders dan hun voorbeeld volgen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Alhoewel dat waarschijnlijk meer zegt over mijn kennissenkring dan over doktoren in het algemeen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 juli 2022 Delen Geplaatst: 1 juli 2022 13 uren geleden, Arendjan zei: Ik zag gisteren een Instagram-story van Doornroosje van een glas rode wijn en heb toen in een moment van zwakte een fles rode wijn gekocht. PU maakt meer kapot dan je lief is. Insta maakt dan meer kapot dan je lief is, toch? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 juli 2022 Delen Geplaatst: 1 juli 2022 15 uren geleden, Doornroosje zei: KOTOR 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 juli 2022 Delen Geplaatst: 1 juli 2022 Ik speel tegenwoordig weer een MMO en nu voel ik de puisten weer opkomen en de bruine zweetvlek manifesteert zich weer in mijn bureaustoel. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2022 Ik heb in juni dagelijks met smacht mijn brievenbus geopend hopend op een envelop met afzender Martin, echter ben ik bang dat Paradiso dit jaar niet door gaat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten