Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen


Arendjan

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Arendjan zei:

wollah kom ballonnen doen vanavond dan e drerries kowed lijpe

The Rock komt alleen als je ook flakka hebt voor bij die ballonnen e niffo! 

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chorizo in plakjes ben een sjoelbak

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mr.Gans zei:

Klopt, ik heb het gezien toen je in het zwembad was.

 

Kon er een Jas aan hangem. 

Gezien mijn priapisme is er ook weinig kans dat ie er af zou vallen. Of hij moet hem doormidden breken door zijn gewicht (heb gehoord dat hij veel fast food eet en masturbeert)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar is echekem martin als je hem nodig hebt ? ik zie foto's van piemels

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, TheRock zei:

The Rock vroeg zich af, spelen jullie eigenlijk wel eens van die compjoeter spelletjes dingen?

Alleen Runescape.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...