Labbers Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Morfine is best leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 juni 2022 Delen Geplaatst: 18 juni 2022 6 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik had gedacht dat een doodsaaie en vermoeiende taalnazi zoals jij juist fan zou zijn van veraste mensen. Dat is meer voor egocentrische, arrogante hippies zoals jij dacht ik. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2022 9 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Regel jij de drank & drugs? Ik werk in een verslavingskliniek dus als de drugshonden weer eens zijn geweest heb ik vast wel weer een kleine verzameling. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Ā Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 juni 2022 Delen Geplaatst: 18 juni 2022 27 minuten geleden, Arendjan zei: Ik werk in een verslavingskliniek dus als de drugshonden weer eens zijn geweest heb ik vast wel weer een kleine verzameling. Wat is jouw functie? Ik werk in een safehouse, daar komen ze terecht na de kliniek. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 juni 2022 Delen Geplaatst: 18 juni 2022 11 uren geleden, Labbers zei: Morfine is best leuk. Mighty morfine power rangers!! Ik keur deze handtekening goed. Ā Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 juni 2022 Delen Geplaatst: 19 juni 2022 Ik ben vandaag precies 2 jaar onder jullie. šĀ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 19 juni 2022 Delen Geplaatst: 19 juni 2022 15 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Ik ben vandaag precies 2 jaar onder jullie. šĀ Missionaris is altijd het lekkerst. Ā 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 juni 2022 Delen Geplaatst: 19 juni 2022 2 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik ben vandaag precies 2 jaar onder jullie. šĀ En onder ons zul je altijd blijven. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 ik ben verrapst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Komt wel goed schatje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 8 uren geleden, VerDikkieDik zei: ik ben verrapst Weps Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Zullen we als community de groetjes aan Ilja doen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 14 uren geleden, DunneDraak zei: Zullen we als community de groetjes aan Ilja doen? @TheRussian Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Juni loopt op zijn einde en ik heb nog steeds geen brief in de bus van Martin met betrekking tot de legendarische Pu-meetup. Na de zomer? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Ā Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Ik ga over een maand naar Georgië. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Op 18-6-2022 om 10:28, LeroyDogg zei: Wat is jouw functie? Ik werk in een safehouse, daar komen ze terecht na de kliniek. Knappe dokter. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Ā Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Ik dacht altijd dat Ramon op een herenfiets reed en vond het zo knap dat hij zich met zijn zware lichaam over die bovenste stang kon wurmen. Maar bij beter observeren zag ik dat het niet om een herenfiets, maar om een omafiets ging... En dat wat ik dacht dat de bovenste stang was, in werkelijkheid zijn gezwollen voorwaarts horizontaal gerichte pik is.Ā 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Ā Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 7 uren geleden, Arendjan zei: Ik dacht altijd dat Ramon op een herenfiets reed en vond het zo knap dat hij zich met zijn zware lichaam over die bovenste stang kon wurmen. Maar bij beter observeren zag ik dat het niet om een herenfiets, maar om een omafiets ging... En dat wat ik dacht dat de bovenste stang was, in werkelijkheid zijn gezwollen voorwaarts horizontaal gerichte pik is.Ā Dus Jas zat niet op de stang van Ramonās fiets?! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Ik was er ff niet en ik heb gelukkig een discussie en wat piemelgrappen gemist. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Ik was druk met de afronding van wat deadlines en afgelopen weekend was ik op Pinkpop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 10 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik was druk met de afronding van wat deadlines en afgelopen weekend was ik op Pinkpop. Hoe vond je het? Muzikaal dan, of ga je altijd voor de gezelligheid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 5 minuten geleden, Reb3nga zei: Hoe vond je het? Muzikaal dan, of ga je altijd voor de gezelligheid? Ik ga sinds mijn 14e elk jaar omdat anders mijn Limburg Lidmaatschap afgenomen wordt. Dus ik ga eigenlijk altijd wel voor de sfeer. Muzikaal gezien vond ik het dit jaar een beetje meh, maar ik heb genoten van Metallica (ondanks dat ze eigenlijk heel slecht zijn live, heb ik het altijd naar mijn zin), Hang Youth, Crowded House en de bands van Ziggy Marley en Nile Rodgers. Ben jij dit jaar geweest? Jij woont in Landgraaf toch? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Fuck Pinkpop. Commerciƫle bagger. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 10 minuten geleden, LeroyDogg zei: Fuck Pinkpop. CommerciĆ«le bagger. Sshhh let people enjoy things ā¤ļøĀ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 juni 2022 Delen Geplaatst: 21 juni 2022 Fuck Pinkpop. Commerciƫle bagger. Maar geniet er lekker van als je dat leuk vindt. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten