DunneDraak Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 56 minuten geleden, LeroyDogg zei: Neem de tijd om erover na te denken, ik hoef niet persé vandaag een antwoord te hebben🙂 Je zou ook gewoon kunnen aangeven wat je nou bedoelt. Scheelt weer een slapeloze nacht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 17 minuten geleden, DunneDraak zei: Je zou ook gewoon kunnen aangeven wat je nou bedoelt. Scheelt weer een slapeloze nacht Ik bedoel niks, ik denk dat je er teveel achter zoekt. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Ja sorry, ik ging er ten onrechte vanuit dat je comments inhoud hadden. Ik had beter moeten weten 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 20 minuten geleden, DunneDraak zei: Ja sorry, ik ging er ten onrechte vanuit dat je comments inhoud hadden. Ik had beter moeten weten Ow, dat ligt aan jou. Kan ik je verder niet bij helpen behalve een tip geven als je comments met inhoud zoekt: die vind je niet op dit forum. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Oh sorry ik bedoelde de boel niet op te stoken jongens. Allemaal weer even zand uit je kutjes halen aub. Dat schaaft wel Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 18 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ow, dat ligt aan jou. Kan ik je verder niet bij helpen behalve een tip geven als je comments met inhoud zoekt: die vind je niet op dit forum. Hoezo, we hebben mr. Gans die hier regelmatig een comment plaats 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Hoezo, we hebben mr. Gans die hier regelmatig een comment plaats O ja, mijn fout. Maar zijn comments zijn ook veel te intellectueel voor mijn IQ. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 21 uren geleden, LeroyDogg zei: O ja, mijn fout. Maar zijn comments zijn ook veel te intellectueel voor mijn IQ. Daar is ook niet bijster veel intellect voor nodig. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 33 minuten geleden, Jas zei: Daar is ook niet bijster veel intellect voor nodig. Klopt, maar ik ben dan ook wel èrg dom hoor. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 14 minuten geleden, LeroyDogg zei: Klopt, maar ik ben dan ook wel èrg dom hoor. Klopt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 (aangepast) 2 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Klopt. Anders zou ik het niet zeggen hè. Ben wel dom, maar ben nog net geen Harde Corrie. 16 juni 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Anders zou ik het niet zeggen hè. Ben wel dom, maar ben nog net geen Harde Corrie. Heb je zelf een harde Corrie thuis zitten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 9 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Heb je zelf een harde Corrie thuis zitten? Niet thuis, maar wel in de straat: een snitch aan de overkant, een Truus met kortpittig kapsel een paar deuren verderop en natuurlijk een gekkie die slachtoffer is van de lange wachttijden in de GGZ. Harde Corries zat hier dus. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik ben volgende week in Maastricht. Zou ik Teun tegen het lijf lopen??? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 30 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik ben volgende week in Maastricht. Zou ik Teun tegen het lijf lopen??? Als je oplet kan je zijn lijf misschien net op tijd ontwijken? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Toen ik hem een jaar of 7 geleden tegen kwam zag hij er verassend normaal uit. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 🥵 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik ben volgende week in Maastricht. Zou ik Teun tegen het lijf lopen??? Teun was een kleur toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Yes, groen, geel, whatever. Daarvoor was hij Kwakvusj geloof ik. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Yoo Avant kom chillen dan. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 6 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Toen ik hem een jaar of 7 geleden tegen kwam zag hij er verassend normaal uit. Helemaal verbrand, of gedeeltelijk? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Wtf mensen🤦🏻♂️ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Helemaal verbrand, of gedeeltelijk? Ik had gedacht dat een doodsaaie en vermoeiende taalnazi zoals jij juist fan zou zijn van veraste mensen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 4 uren geleden, Arendjan zei: Yoo Avant kom chillen dan. Regel jij de drank & drugs? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Morfine jatten van de IC jwz Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten