Ga naar inhoud

CdAB 147 [CXLVII] Ik heb Zuid-Europese genen, en een bovengemiddeld grote chorizo tussen de benen


Arendjan

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, Arendjan zei:

Ik dacht dat het een Amerikaans ding was maar blijkbaar delen in Nederland genoeg kansloze jongentjes dezelfde meningen en ik vind dit doodeng.

Ergens hoop ik dat de ideeën van achariya voortkomen uit het feit dat hij het heerlijk vind om tegendraads te doen. Anders ben ik het idd met je eens dat het nogal eng is dat de jeugd in Nederland er zulke slecht beargumenteerde reactionaire meningen op nahoudt. 

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2022 om 20:22, DunneDraak zei:

Docenten hebben toch altijd vakantie 

Op 23-6-2022 om 21:13, Labbers zei:

Ja, je mag toch al weer bijna drie maanden lang uit je neus zitten te vreten?

Na wekenlang 50u per week te hebben gebikkeld, heb ik die vier weken wel verdiend denk ik zo ❤️ 

  • Like 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat tijd in de psychiatrie te hebben doorgebracht begin ik serieus te vermoeden dat er bij Achariya sprake is van een antisociale persoonlijkheidsstoornis. Op basis van zijn postgedrag ben ik 99% zeker.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avant een man genaamd ''disputed'' op de frontpage vind dat wij een triest leven hebben. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook is hij van mening dat vrouwen niet ''alles in hun gleuf moeten steken en dan naar de abortuskliniek moeten gaan''. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Ook is hij van mening dat vrouwen niet ''alles in hun gleuf moeten steken en dan naar de abortuskliniek moeten gaan''. 

Nou daar ben ik het wel mee eens, vind het een beetje raar dat als je een ovenwant in je kut steekt naar de abortuskliniek gaat.

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Noatak zei:

Je zou maar geen baarmoeder hebben en denken dat je het recht hebt om over de baarmoeders van anderen te gaan.

Veneukeretieve is ook dat de man er ook een handje in heeft maar niet met de ‘last’ van een zwangerschap hoeft te zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als partner van iemand die het kind draagt mag je gewoon inspraak hebben op de zwangerschap -- althans ik mag hopen dat je die inspraak hebt anders is het geen spetterende relatie. Ik bedoelde meer dat je als man niet álle vrouwen kan dicteren hoe zij men hun baarmoeder omgaan. Op persoonlijk vlak mag je best je vrouw vragen of ze ff geen kinderen wilt baren want redenen, dat zijn dingen die je in je relatie mag uitvechten.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...