Jas Geplaatst: 14 juni 2022 Delen Geplaatst: 14 juni 2022 Wahed! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 juni 2022 Delen Geplaatst: 14 juni 2022 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 juni 2022 Delen Geplaatst: 14 juni 2022 10 uren geleden, DunneDraak zei: Zelf de rock zou daar een harde stone van krijgen The Rock heeft altijd een harde IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 juni 2022 Delen Geplaatst: 14 juni 2022 1 uur terug, Hardcore_gamer zei: Jouw selfie neem ik aan? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Het is 1. Duidelijk geen selfie en 2. Totaal niet grappig. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 37 minuten geleden, Arendjan zei: Het is 1. Duidelijk geen selfie en 2. Totaal niet grappig. 1. Omdat ie het net nog had over met een stijve rondlopen in een ander topic. 2. Je “vindt” het niet grappig, of iets wel of niet grappig “is”, is niet aan jou om te beslissen. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 57 minuten geleden, LeroyDogg zei: Je “vindt” het niet grappig, of iets wel of niet grappig “is”, is niet aan jou om te beslissen. Aan wie is het dan wel om te beslissen of iets grappig is? Bijvoorbeeld omtrent zaken die evident niet grappig zijn, zoals "de holocaust" of "de gemiddelde Achariya post". 4 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Aan wie is het dan wel om te beslissen of iets grappig is? Bijvoorbeeld omtrent zaken die evident niet grappig zijn, zoals "de holocaust" of "de gemiddelde Achariya post". Yeah, Well, You Know, That's Just, Like, Your Opinion, Man. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Aan wie is het dan wel om te beslissen of iets grappig is? Bijvoorbeeld omtrent zaken die evident niet grappig zijn, zoals "de holocaust" of "de gemiddelde Achariya post". Dingen “zijn” niet grappig, men “vindt” dingen grappig. Dat is aan een ieder om voor zichzelf te bepalen. Transgender jokes? Voor de één grappig, de ander aanstotend. Snaptumnou? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Behalve fallusgrappen, die zijn feitelijk grappig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 14 minuten geleden, Labbers zei: Behalve fallusgrappen, die zijn feitelijk grappig. Op dit forum wel idd Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 59 minuten geleden, LeroyDogg zei: Dingen “zijn” niet grappig, men “vindt” dingen grappig. Dat is aan een ieder om voor zichzelf te bepalen. Transgender jokes? Voor de één grappig, de ander aanstotend. Snaptumnou? Is dat je standaardexcuus als mensen zeggen dat je niet grappig bent? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Overigens zijn grapjes net als de kat van Schrödinger, dood. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Wie vind Leroydogg grappig???? Like mijn bericht als je hem grappig vindt! 1 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Hoeveel M&M's passen er bij jullie in de voorhuid? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 16 minuten geleden, roastednerd zei: Hoeveel M&M's passen er bij jullie in de voorhuid? Halve zak 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 47 minuten geleden, Jas zei: Is dat je standaardexcuus als mensen zeggen dat je niet grappig bent? Leroy heeft ook geen kleine chorizo. Wij VINDEN het klein 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 51 minuten geleden, roastednerd zei: Hoeveel M&M's passen er bij jullie in de voorhuid? Waren dat geen borrelnootjes? Welk boek is dat ook al weer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 2 uren geleden, Jas zei: Is dat je standaardexcuus als mensen zeggen dat je niet grappig bent? Ik probeer niet grappig te zijn, als je dat ook niet vindt is het goed zo. Ik breng wel een feit, dat jullie daar niet tegen kunnen omdat ík dat feit breng, is een aandachtspunt voor jullie. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Leroy heeft ook geen kleine chorizo. Wij VINDEN het klein Nee, Dunne. Mijn chorizo IS klein, daar is geen mening voor nodig want dat is een feit. Het is bijna niet te zien, die van jullie IS groot, ter vergelijking. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 4 uren geleden, Achariya zei: Yeah, Well, You Know, That's Just, Like, Your Opinion, Man. Ah, love that movie ❤ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 1 uur terug, LeroyDogg zei: Nee, Dunne. Mijn chorizo IS klein, daar is geen mening voor nodig want dat is een feit. Het is bijna niet te zien, die van jullie IS groot, ter vergelijking. Ik weet oprecht niet of je grappig probeert te doen of dat je me serieus de les probeert te lezen. Ik weet niet welke optie ik erger vind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 2 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik weet oprecht niet of je grappig probeert te doen of dat je me serieus de les probeert te lezen. Ik weet niet welke optie ik erger vind. Neem de tijd om erover na te denken, ik hoef niet persé vandaag een antwoord te hebben🙂 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Wie vind Leroydogg grappig???? Like mijn bericht als je hem grappig vindt! Wie *vindt Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Oh sorry ik bedoelde de boel niet op te stoken jongens. Allemaal weer even zand uit je kutjes halen aub. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten