Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

The Last Guardian (PS4). Wat ben ik blij dat ik deze game geleend en niet gekocht heb. De camera en besturing zijn tergend. De AI van Trico laat soms te wensen over en de gameplay voelt verouderd (2011) aan. Je kunt duidelijk zien dat ze problemen hebben gehad met de ontwikkeling en dat is niet meer goed gekomen. Het verhaal/einde was mooi, maar dat maakt de rest niet goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Final Fantasy XV afgelopen weekend uitgespeeld. Man ik ben echt verliefd op dit spel, heb de platinum ook al bijna binnen. Zit er zelfs aan te denken om zelfs al die super moeilijke secret dungeons te doen voor de beste gear. Eerste game ooit waarvan ik de season pass ga aanschaffen, kan niet wachten op de uitbreidingen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bioshock Remastered. Als iemand hier trouwens van plan was Bioshock te gaan spelen, wacht tot de Remastered versie gefixed wordt of speel het origineel aangezien de Remastered versie nogal veel framerate issues en crashes heeft. Aantal keren gehad dat het spel crashed vlak voordat ik wil saven. Echt leuk! Het spel zelf was wel echt heel goed overigens.

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Walking Dead: Season 2 Als altijd bij Telltale hoef je niet te komen voor een lekker lopende engine (en dat neem ik de makers nog altijd zeer kwalijk). Het verhaal moet dus wederom voor redding zorgen, iets wat deels lukt in dit tweede seizoen van The Walking Dead. Tot en met aflevering 3 loopt alles vrij vlekkeloos: spannende situaties volgen elkaar gauw op en interessante personages passeren in grote getale de revue. De voorspelbaarheid en clichés daargelaten, kon ik hier best van genieten. Na die derde aflevering valt de boel echter behoorlijk uit elkaar, dankzij een overdaad aan interessante personages die vervangen worden door vlakke en voorspelbare figuren en een onbevredigend einde. Cijfer: 6,5
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Order: 1886 Het spel komt nooit echt van de grond. De makers proberen zoveel verhaalelementen te introduceren (van weerwolven tot een cameo van Tesla tot een ''moderne'' Ridders van de Ronde Tafel) dat geen enkele de aandacht krijgt om een indruk achter te laten. Ik had het nog willen vergeven als er een hoofdpersonage was die de speler op charismatische wijze door alle exposition loodst, maar helaas is dat niet het geval. De gameplay dan? Los van het feit dat een kwart bestaat uit cut-scenes, blijft er enkel een routineuze third-person shooter over met hier en daar een quick-time event. De presentatie mag dan van de allerbovenste plank zijn, het versterkt alleen maar het gevoel dat dit bedoeld is als indrukwekkende tech demo voor de PS4. Missie geslaagd. Mogen we dan alsjeblieft de volgende keer daadwerkelijk een game verwachten, Sony? Cijfer: 5,0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...