Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Diablo 3 (PS4) Vond eigenlijk alles wel heel goed in deze game. Gameplay, loot, lore en design staan als een huis. Jammer genoeg heeft het verhaal hierdoor wat in moeten leveren, vrij karig en had uitgebreider gemogen naar mijn mening. Wel verrassend leuk vond ik de ontwikkeling van the followers, door heel de game heen begon je ze echt te leren kennen op een manier dat the protaginst ze bij hun voornaam begon te noemen en je op avonturen mocht om hun privé problemen op te lossen. Cijfer: 8,5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Dust: An Elysian Tail Een leuke actie RPG 'light' met een prachtige grafische stijl. Gameplay/combat vond ik halverwege de game wel wat eentonig worden, te veel vijanden (herspawnen ook steeds als je terugkomt in een bepaald gebied) misschien ook. Verder word de game nooit echt moeilijk al zitten er enkele challenges en bossfights in die soms net even wat extra concentratie en focus vereisen. Al met al prima game voor zeker 15 uurtjes speelplezier, 20/25uur voor alle achievements. 8.5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...