Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Titanfall 2 Definitie van *kort maar krachtig*. Genoten van de campagne. Het verhaal was niet bijster noemenswaardig, maar de heerlijke gameplay, het leveldesign met reusachtige achtergronden en oog voor detail de set pieces, de interactie met jouw mech BT, de presentatie van verhaal en universum; dit is al het goede van een Call of Duty met invloeden uit andere (sci-fi) games zoals o.a. Halo en Portal. Wat betreft singleplayer is dit echt een puike sci-fi shooter. Favoriet moment was het één na laatste level, waar je een ruimteschip achterna zit en van schip-tot-schip springt om het te bereiken. Het deed mij sterk denken aan het *Convoy*-level uit Unreal Tournament 2004 waar je tussen twee grote rijdbare landforten beweegt, en de *Boarding Action* multiplayer map uit Halo: Combat Evolved. Enig minpunt is de korte duur, in Titanfall 3 mag de campagne van dezelfde kwaliteit minstens twee keer zo lang duren.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uncharted en Uncharted 2 (uit de Nathan Drake Collection) Mooie games, goed geschreven verhalen. Dit is de eerste keer dat ik de games speel, al ben ik uiteraard wel bekend met Nathan Drake en de delen, maar mooi om nu zelf te zien waar de lof specifiek voor is. De gameplay in de eerste en dan met name de gunplay vond ik ontzettend tergend en vooral op de hard-moeilijkheidsgraad, en de AI liet ook te wensen over met de constante bestormingen waar je twee AK clips nodig hebt om er één neer te krijgen. Maar daar hebben ze tegen de tweede een boel van opgestoken, daar vond ik het schietwerk een heel stuk plezanter. Nu bezig met de derde game, daar is het verhaal en visueel weer even boeiend, al dan niet beter -- Lawrence of Arabia altijd mooi. Maar waar ze de wapens zelf realistischer hebben laten lijken en klinken, ze maken echt een ontzettend rotlawaai zoals in het echt, daar zijn de vijanden weer niet vies van oneerlijke bestormingen als je ze niet snel genoeg neermaait. Maar ik geniet van de games. Uncharted 4 ook gelijk besteld. En na dit avontuur eindelijk eens een keer beginnen aan The Last of Us.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uncharted 3 In opzichten een verbetering tegenover de vorige, maar de *gunplay* is weer pure kk. Ze hebben wapens aggresiever laten klinken maar ze voelen zwakker aan, daar bovenop zijn de vijanden weer lekker OP met aimbot en gebrek aan wapenrecoil. Enfin, het verhaal is interessant, visueel is het mooi en de soundtrack is lekker. Dat gezegdhebbende, ik vond U3 ook teleurstellend. Ik werd warm door de inmenging van T.E. Lawrence (of Arabia) en een avontuur in Arabië, maar het stuk in de woestijn en Iram is eigenlijk vrij kort en valt wat plat. Yemen was leuk, maar viel ook wel mee. Eigenlijk vind ik Uncharted eeb apart geval. Ik geniet er van, maar toch valt het tegen. De verhalen zijn boeiend, de karakters zijn leuk en divers, de locaties zijn mooi, de werkelijke geschiedenis en hoe ze er een verhaal uit smeden is puik, en toch erger ik mij ook aan o.a. de eindeloze en ellendige schietgallerijen zonder einde, de vrij korte duur van verhalen, momenten waar de *suspension-of-disbelief* geen stand meer kan houden, enz. U2 vond ik persoonlijk in elk geval de beste game uit de collection. Nu Uncharted 4 nog spelen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...