Jas Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Echt zo, want het rijmt. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2022 Ik zag geen posts in dat andere topic, dus deze was eerder. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Fijn dat Leroy in oplossingen denkt en een CdAB puur voor zichzelf heeft aangemaakt. Dat noem ik nou nog eens een volwassen houding ? 1 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 11 minuten geleden, Jas zei: Ik zag geen posts in dat andere topic, dus deze was eerder. Volgensmij is dat ook een bug inderdaad.. Ik zag ergens 'toon reactie' staan, maar ook als je daar op klikt komt er geen inhoudelijke reactie naar voren. Beetje vreemd allemaal 2 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Ik zocht “hypocrisie onder sneue losers” op en werd doorverwezen naar dit topic. ~volg~ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 @Marvin_Toepoelhier mag een slotje op, dubbele topic Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2022 6 minuten geleden, DunneDraak zei: Volgensmij is dat ook een bug inderdaad.. Ik zag ergens 'toon reactie' staan, maar ook als je daar op klikt komt er geen inhoudelijke reactie naar voren. Beetje vreemd allemaal Wellicht kunnen ze dat na de zomer even fixen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Heee een nieuw CdAB, wat leuk! Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Kuttitel trouwens. Rijm of niet Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Zojuist, Avant-La-Lettre zei: Kuttitel trouwens. Rijm of niet Zo titel, zo topicstarter. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 20 minuten geleden, Arendjan zei: Fijn dat Leroy in oplossingen denkt en een CdAB puur voor zichzelf heeft aangemaakt. Dat noem ik nou nog eens een volwassen houding ? Heeft hij een topic aangemaakt? Vanwege de negeer-optie zie ik die volgens mij niet Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Ach ja, maakt ook niet uit. Gelukkig hebben we dit CdAB om in verder te gaan. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2022 1 minuut geleden, Avant-La-Lettre zei: Ach ja, maakt ook niet uit. Gelukkig hebben we dit CdAB om in verder te gaan. Ik help graag! ❤️ Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Ssst, als je heel goed luistert kan je als het windstil is gehuil in de verte horen. Moet je heel goed luisteren. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Eerlijk is eerlijk, Leroy’s titel is wel beter. ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Maar om ontopic te blijven: ”Vallen de bladeren er weer af, vallen de oudjes weer in het graf.” Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Een grappa voor de dorst, jullie moeders aan de Italiaanse worst. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Wat krijg je veel te makkelijk bij de LOI? Een diploma toegepaste psychologie. 4 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Est-ce que tu est bête? Peut être: Je m’appelle Avant-La-Lettre. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 33 minuten geleden, J'run zei: Eerlijk is eerlijk, Leroy’s titel is wel beter. ? Alles is hier beter dan bij Jas. Hij doet wel zijn best, dat weer wel. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 37 minuten geleden, Arendjan zei: Ssst, als je heel goed luistert kan je als het windstil is gehuil in de verte horen. Moet je heel goed luisteren. Hoor je dat vanuit je “quisine”, Janetti M.D.? ? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Kuttitel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 17 minuten geleden, LeroyDogg zei: Zij is veelste jong om Lizzy te spelen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 september 2022 Delen Geplaatst: 12 september 2022 Warner Bros announces movie about Leroy 2 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten