Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 1 uur terug, Hardcore_gamer zei: Strak staaltje kopieergedrag van Huawei. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Ik dacht inderdaad mijn asus te herkennen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 16 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik dacht inderdaad mijn anus te herkennen Stop nou eens met al die homofobe grapjes van je. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 2 uren geleden, Jas zei: Als curling een sport is, is darten ook een sport. Wellicht een leuk programma voor rtl5, darters on ice. Ik weet wel dat ik veel liever naar curling kijk 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Heee zijn dat de wulpse nichtjes van Ilja? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Heee zijn dat de wulpse nichtjes van Ilja? Ik schat in dat die meer het postuur van een darter hebben 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2022 M'n koekoeksklok is stuk, gisteren deed hij het nog! 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Droomvrouw van Jas gevonden! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Jas van droomvouw gevonden. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2022 (aangepast) 2 uren geleden, J'run zei: Jas van droomvouw gevonden. Zo'n kutweeb ben ik wel. UwU! ? 16 september 2022 aangepast door Jas Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 https://nos.nl/artikel/2444821-npo-wil-actie-naar-aanleiding-van-uitlatingen-ongehoord-nederland Jeeeezus. Ongehoord Nederland. Wat een beschamende pauperclub is dat ook. Ik ben blij dat ik geen belasting betaal in Nederland en daardoor geen financiële bijdrage lever aan de NPO-nazi's van ON. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Mega (rauwe)Melk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 6 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: https://nos.nl/artikel/2444821-npo-wil-actie-naar-aanleiding-van-uitlatingen-ongehoord-nederland Jeeeezus. Ongehoord Nederland. Wat een beschamende pauperclub is dat ook. Ik ben blij dat ik geen belasting betaal in Nederland en daardoor geen financiële bijdrage lever aan de NPO-nazi's van ON. Lijkt dit forum wel Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 NSDAPO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Die Raisa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Lijkt dit forum wel Niet iedereen die jou onaardig vindt is direct een nazi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 2 uren geleden, Noatak zei: Die Raisa Wat denk je Ramon? Never stick your dick in crazy? Of zou je er wel een trucje op kunnen zolang ze geen geluid maakt? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 1 uur geleden, roastednerd zei: Niet iedereen die jou onaardig vindt is direct een nazi. Klopt, niet iedereen. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 34 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Wat denk je Ramon? Never stick your dick in crazy? Of zou je er wel een trucje op kunnen zolang ze geen geluid maakt? Hoezo crazy? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 Leroy used to be a onzeker aandachtshoertje, now he is a onzeker aandachtshoertje 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 Lkr weekendje antwerpen gehad ? echt leuk ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 41 minuten geleden, Arendjan zei: Lkr weekendje antwerpen gehad ? echt leuk Wil iedereen even doen alsof het interessant is wat AJ zegt? Manneke vraagt om aandacht:) Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 september 2022 Delen Geplaatst: 18 september 2022 Je mams vraagt om mn pik ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2022 Ghfnngng. 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten