Ga naar inhoud

CdAB 151 [CLI] In de herfst zijn ouderen op hun sterfst

Jas
 Delen

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik heb een Barbour jas zodat ik eruit zie als een egocentrische lul. Het is handiger als mensen dat meteen doorhebben als ze me ontmoeten in plaats van er later achter te komen.

Om deze reden heb ik een leren jas van Hugo Boss. Alleen moet je het woordje egocentrisch vervangen met fascistische

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Doornroosje zei:

Ja en ik ben zo’n gore bruinling dus ik moet nu al beginnen met extra hoge doses

Bruin kan toch ook mooi zijn Doornroosje?

Het beste is, om je immuunsysteem te versterken, om minstens 5000iu vitamine D per dag te nemen.

Die vitamines uit de winkel en apotheek, hebben allemaal een te lage dosis.

Ik neem twee softgels, van 3000iu.

Maar doe het niet iedere dag.

Misschien twee maal per week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Arendjan zei:

Stelletje nerds heeft het weer eens over gamen. Wellicht een idee om het een keer over mannelijke dingen (auto's, vissen, wijven, afval scheiden, de ontwikkeling van de stoomlocomotief) te hebben? Misschien dat jullie dan eens een keer wél wat aan de haak slaan! Losers...

Je vergeet natuurlijk dat echte mannen het over parketvloeren hebben.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoera!

Ik heb mijn allereerste hartje op YouTube gekregen!

Het gaat over de Scorn-gameplay, want ik heb even moeten zoeken naar een degelijke presentatie. 

Comment:

From all the previews, I like yours the most. 
Either you have a picture of the uploader on screen,(which ruins the atmosphere you want to experience in the first place)  or either they move around without at least trying to present the environment. 
You know, like developers do when they present a game. 

As a gamer, I think this is something you have always to keep in mind, when presenting a new game...

So yours' the best, with a chat- box that let you read once in a while. 

Gonna watch your other content, and if it's good, I subscribe....

At 1:17, you ask how we would describe that room...

It's an organic waste-chamber, where organic material is compressed, and stocked there, to clean the organic waste all around up. 
These are compressed humans.

Nu ik een hartje gekregen heb, ga ik mezelf abboneren, want ik ben van mijn woord. 

Als dat hartje ooit, om wat voor reden ook verdwijnt, dan unsubscribe ik. 

aangepast door Mr.Gans
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Arendjan zei:

https://www.dumpert.nl/item/100041634_c828ef08

Ik snap ineens heel goed waarom Avant zich inzette voor de VVD.

Die social media mensen zijn figuren als Jort die linguïstiek gestudeerd hebben en vervolgens niet aan de bak komen. Dan eindig je als social media mannetje bij de VVD. Bij de JOVD loopt helemaal niemand rond die hip genoeg is daarvoor.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

figuren als Jort

Jort lult met zijn linguïstiekkennis anders wel meer vrouwen het bed in dan de gemiddelde Italiaanse man met minderwaardigheidscomplex. Ik bespeur een vleugje afgunst en jaloezie vanuit jouw zijde, Avant...

• Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, DunneDraak zei:

Mijn iq is met 30 punten gezakt na het lezen van de comments

Voor zover ik weet bestaat een negatief IQ niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Mindless zei:

Je foreskin?

Martin? Er wordt een ongepaste opmerking richting mij geplaatst.

• Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

Jort lult met zijn linguïstiekkennis anders wel meer vrouwen het bed in dan de gemiddelde Italiaanse man met minderwaardigheidscomplex. Ik bespeur een vleugje afgunst en jaloezie vanuit jouw zijde, Avant...

Zou hij ook grammaticale fouten van zijn tinderdates corrigeren als een pick-up techniek?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? 😄

< 3

aangepast door Jas

Ik keur deze handtekening goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? 😄

Met één woord: Dunnedraak. 🙂 

• Like 1
  • Haha 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen