Ga naar inhoud

CdAB 151 [CLI] In de herfst zijn ouderen op hun sterfst


Jas

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, Arendjan zei:

https://www.dumpert.nl/item/100041634_c828ef08

Ik snap ineens heel goed waarom Avant zich inzette voor de VVD.

Die social media mensen zijn figuren als Jort die linguïstiek gestudeerd hebben en vervolgens niet aan de bak komen. Dan eindig je als social media mannetje bij de VVD. Bij de JOVD loopt helemaal niemand rond die hip genoeg is daarvoor.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

figuren als Jort

Jort lult met zijn linguïstiekkennis anders wel meer vrouwen het bed in dan de gemiddelde Italiaanse man met minderwaardigheidscomplex. Ik bespeur een vleugje afgunst en jaloezie vanuit jouw zijde, Avant...

  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, DunneDraak zei:

Mijn iq is met 30 punten gezakt na het lezen van de comments

Voor zover ik weet bestaat een negatief IQ niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

Jort lult met zijn linguïstiekkennis anders wel meer vrouwen het bed in dan de gemiddelde Italiaanse man met minderwaardigheidscomplex. Ik bespeur een vleugje afgunst en jaloezie vanuit jouw zijde, Avant...

Zou hij ook grammaticale fouten van zijn tinderdates corrigeren als een pick-up techniek?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? ?

Met één woord: Dunnedraak. ? 

  • Like 1
  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Achariya

Veel te druk met alle pussy getten die wij laten liggen door als losers op het internet rond te hangen.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we jou toch niet hadden gans, dan hadden we, nooit ware genialiteit, kunnen herkennen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2022 om 20:13, Mr.Gans zei:

Bruin kan toch ook mooi zijn Doornroosje?

Het beste is, om je immuunsysteem te versterken, om minstens 5000iu vitamine D per dag te nemen.

Die vitamines uit de winkel en apotheek, hebben allemaal een te lage dosis.

Ik neem twee softgels, van 3000iu.

Maar doe het niet iedere dag.

Misschien twee maal per week.

Volgens mij worden softgels minder goed opgenomen door je lichaam. Ik neem zelf om de dag 5000iu vitamine D3 met wat K2, gezien je K2 nodig hebt om D3 goed op te nemen. Denk trouwens ook aan je calcium met zulke hoge dosis aan vitamine D, gezien calcium dan flink gebruikt wordt en het je botten kan aanvreten in het geval dat je te weinig calcium binnen krijgt.

  • Like 1

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ga vanmiddag naar Oxford United, maar een wedstrijdje in Breda meepakken staat ook op het verlanglijstje. Naar het schijnt is dat de club met de grootste bierconsumptie per toeschouwer in het Nederlands voetbal.

The Rock zou je adviseren om eens te zoeken op “Korte Corner Overname NAC Breda”. Dan ben je snel genezen van die eeuwigdurende propagandistische borstklopperij van dat calimeroclubje uit Breda.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...