Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 16 uren geleden, Arendjan zei: https://www.dumpert.nl/item/100041634_c828ef08 Ik snap ineens heel goed waarom Avant zich inzette voor de VVD. Die social media mensen zijn figuren als Jort die linguïstiek gestudeerd hebben en vervolgens niet aan de bak komen. Dan eindig je als social media mannetje bij de VVD. Bij de JOVD loopt helemaal niemand rond die hip genoeg is daarvoor. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: figuren als Jort Jort lult met zijn linguïstiekkennis anders wel meer vrouwen het bed in dan de gemiddelde Italiaanse man met minderwaardigheidscomplex. Ik bespeur een vleugje afgunst en jaloezie vanuit jouw zijde, Avant... 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 16 uren geleden, DunneDraak zei: Mijn iq is met 30 punten gezakt na het lezen van de comments Voor zover ik weet bestaat een negatief IQ niet. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 19 uren geleden, Mindless zei: Je foreskin? Martin? Er wordt een ongepaste opmerking richting mij geplaatst. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Jort lult met zijn linguïstiekkennis anders wel meer vrouwen het bed in dan de gemiddelde Italiaanse man met minderwaardigheidscomplex. Ik bespeur een vleugje afgunst en jaloezie vanuit jouw zijde, Avant... Zou hij ook grammaticale fouten van zijn tinderdates corrigeren als een pick-up techniek? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 23 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2022 (aangepast) 17 minuten geleden, Mr.Gans zei: Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? ? < 3 23 september 2022 aangepast door Jas Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 23 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2022 Jippie ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 19 minuten geleden, Mr.Gans zei: Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? ? Met één woord: Dunnedraak. ? 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 1 uur terug, Mr.Gans zei: Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? ? “Iemand die ze wel allemaal op een rijtje heeft, maar ze in ploegendienst laat werken.” 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 1 uur terug, Mr.Gans zei: iemand die achterlijker dan achterlijk is Laten we het nou niet te veel over Achariya hebben. Voor je het weet komt hij terug. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Los hiervan, maar hoe zou je het IQ van iemand die achterlijker dan achterlijk is, omschrijven? ? En bedankt he Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 38 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Achariya Veel te druk met alle pussy getten die wij laten liggen door als losers op het internet rond te hangen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 1 minuut geleden, Mr.Gans zei: < 3 < 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 41 minuten geleden, Arendjan zei: Veel te druk met alle pussy getten die wij laten liggen door als losers op het internet rond te hangen. Achariya scoort geen vrouwen. Vrouwen scoren Achariya. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Wat ik zo fijn vind aan Dunnedraak is dat hij andermans genialiteit altijd zo goed weet te herkennen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Als we jou toch niet hadden gans, dan hadden we, nooit ware genialiteit, kunnen herkennen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 Ik, vind, helemaal, geniaal,. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 The Rock wil even laten weten dat The Great One hierbij het forum heeft geannexeerd! 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 We’ve been TheRock’d. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 Op 22-9-2022 om 20:13, Mr.Gans zei: Bruin kan toch ook mooi zijn Doornroosje? Het beste is, om je immuunsysteem te versterken, om minstens 5000iu vitamine D per dag te nemen. Die vitamines uit de winkel en apotheek, hebben allemaal een te lage dosis. Ik neem twee softgels, van 3000iu. Maar doe het niet iedere dag. Misschien twee maal per week. Volgens mij worden softgels minder goed opgenomen door je lichaam. Ik neem zelf om de dag 5000iu vitamine D3 met wat K2, gezien je K2 nodig hebt om D3 goed op te nemen. Denk trouwens ook aan je calcium met zulke hoge dosis aan vitamine D, gezien calcium dan flink gebruikt wordt en het je botten kan aanvreten in het geval dat je te weinig calcium binnen krijgt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 Oh en neem NAC, dat blijft mijn lieveling. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 Of ga gewoon naar buiten, nerds. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 15 minuten geleden, Wallie zei: Oh en neem NAC, dat blijft mijn lieveling. Ik ga vanmiddag naar Oxford United, maar een wedstrijdje in Breda meepakken staat ook op het verlanglijstje. Naar het schijnt is dat de club met de grootste bierconsumptie per toeschouwer in het Nederlands voetbal. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 Vitamine Bammetje pindakaas, elke dag. Word je groot en sterk van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 56 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik ga vanmiddag naar Oxford United, maar een wedstrijdje in Breda meepakken staat ook op het verlanglijstje. Naar het schijnt is dat de club met de grootste bierconsumptie per toeschouwer in het Nederlands voetbal. The Rock zou je adviseren om eens te zoeken op “Korte Corner Overname NAC Breda”. Dan ben je snel genezen van die eeuwigdurende propagandistische borstklopperij van dat calimeroclubje uit Breda. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten