Wallie Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 3 uren geleden, DunneDraak zei: Lekker roken onder de douche Het ware mannenleven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 14 minuten geleden, Jas zei: Zodra geert of thierry aan het woord wil komen gaat de microfoon uit. De bezuinigingen slaan ook door op de kamer, weet je wel niet wat een Limburgse en Latijnse vertaler kost joh. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 (aangepast) Gelukkig maakt de beste man goed gebruik van zijn online aanwezigheid. FullSizeRender.mov 29 september 2022 aangepast door J'run 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2022 22 minuten geleden, J'run zei: De bezuinigingen slaan ook door op de kamer, weet je wel niet wat een Limburgse en Latijnse vertaler kost joh. Ongeveer 1 dividentbelasting? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 1 uur terug, Jas zei: dividentbelasting ??♂️ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 5 uren geleden, Arendjan zei: Ja maar dat van die grote neus is dus een inside joke hier en gelukkig niet waar, dus je kan me daarop blijven aanvallen maar aan het eind van de dag is het natuurlijk gewoon onzin en doet dat mij niets. Jij bent daarentegen iedere keer zo aangevallen als iemand je belachelijk maakt / je terechtwijst op iets dat de onzekerheid en het minderwaardigheidscomplex toch wel een stuk waarschijnlijker wél aanwezig zijn. O ja, zo onzeker dat er zo’n grote behoefte is om alles aan te grijpen om een ander belachelijk te maken zeker? Jaaa ja… ik ben dat? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Dat die dag ooit mocht komen zeg. ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2022 1 uur terug, Noatak zei: Dat die dag ooit mocht komen zeg. ? Jaloers! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 september 2022 Delen Geplaatst: 30 september 2022 Jas, ga je Leids ontzet? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 september 2022 Delen Geplaatst: 30 september 2022 Ga jij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 september 2022 Delen Geplaatst: 30 september 2022 Tuurlijk man bro. Zuipen tussen de tokkies is een van mijn vele hobby's. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 oktober 2022 Delen Geplaatst: 1 oktober 2022 https://pu.nl/artikelen/nieuws/community-film-officieel-aangekondigd/ Bij het zien van deze titel dacht ik even dat Ramon eindelijk beroemd ging worden. 1 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Op 30-9-2022 om 15:42, Arendjan zei: Jas, ga je Leids ontzet? Ik moet werken, maar misschien dat ik wel even vissie ga halen. ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Hoorde jij het ook? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Ik hoorde het niet eens en weet waar je het over hebt. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 11 minuten geleden, Jas zei: Hoorde jij het ook? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 We zijn wel volwassen geworden. 15 jaar geleden was er nog het maandelijkse "de moffen komen!!!" grapje. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 De moffen zijn er al. Ze houden zich voornamelijk op in onze kuststreken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Wat een kutstreken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Het was een goed weekend voor kutstreken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Elk weekend is een goed weekend voor kutstrelen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: We zijn wel volwassen geworden. 15 jaar geleden was er nog het maandelijkse "de moffen komen!!!" grapje. Ik ben niet volwassen. Ik zei vandaag op het werk "de Russen komen". Het was nog lang onrustig 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Ja mwah ik hoef niet zo zeer seksende mensen te zien sterven. Sneu. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Moet heel eerlijk zeggen dat ik filmpje niet volledig had afgekeken voordat ik het had gepost. Dacht dat het puur een drone beeld was Mod mag van mij de reactie verwijderen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Welke mods? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten