Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 (aangepast) Lekker ook met Assher erbij die van zijn persvoorlichter moet doen alsof hij een man van het volk is en hier wel van kan genieten. 7 oktober 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Hee Arendjan heb je deze wel eens gezien? Niet zo goed als latere shows van Micha Wertheim, maar nog steeds leuk en gaat over het ziekenhuis. Net gekeken, heel nice (en herkenbaar). ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Je moet die video kijken waarin Dj Jean vertelt hoe hij in El Paso (Mexico) met de neef van Pablo Escobar en "50 naakte wijven" 5 dagen in een discotheek in de Colombiaanse jungle draaide 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Dj Jean draaide in het eerste jaar van mijn oude studentenvereniging op een van de openingsfeesten. Helaas deze legendarische avond gemist. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 2 minuten geleden, Arendjan zei: Helaas deze legendarische avond gemist. Klinkt als een terugkerend thema in je leven. Wil je er soms over praten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Lekker ook met Assher erbij die van zijn persvoorlichter moet doen alsof hij een man van het volk is en hier wel van kan genieten. 'deze gaan we gebruiken' zei hij nog met als een boer met kiespijn. Winston safed hem nog "Misschien moet jij hem gaan uitnodigen om dit te gaan draaien bij de overwinning........... ALS jij premier wordt" wetende dat dat laatste toch nooit gaat gebeuren Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 (aangepast) 10 minuten geleden, Arendjan zei: Je moet die video kijken waarin Dj Jean vertelt hoe hij in El Paso (Mexico) met de neef van Pablo Escobar en "50 naakte wijven" 5 dagen in een discotheek in de Colombiaanse jungle draaide Het schijnt dat als je heel veel coke snuift, je ineens van Mexico naar Colombia kan vliegen. 7 oktober 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 32 minuten geleden, J'run zei: Klinkt als een terugkerend thema in je leven. Wil je er soms over praten? Neen, ik wil er altijd over praten. Praten is de beste therapie. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 2 uren geleden, J'run zei: Alles wat ik ooit geleerd heb als DJ, heeft die man allemaal al gedaan. Die 2 aan tafel zijn echt té blank? Scratchen kan die man niet, misschien proberen met echte lp’s. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Ik gebruik altijd pizzabodems met een gat erin. Gek genoeg kan ik alleen Ti Amo van Umberto Tozzi draaien. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Goed bezig Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 59 minuten geleden, LeroyDogg zei: Scratchen kan die man niet, misschien proberen met echte lp’s. Dat ligt niet zozeer aan de draaitafel, het geklungel van ‘m met die faders vernaait élke scratch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Als de beste man nou een keer zoiets zou doen… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 45 minuten geleden, J'run zei: Als de beste man nou een keer zoiets zou doen… Er is niks wat hij doet, wat ik niet kan. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 2 uren geleden, J'run zei: Dat ligt niet zozeer aan de draaitafel, het geklungel van ‘m met die faders vernaait élke scratch. Dat was mijn punt ook Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 2 uren geleden, J'run zei: Als de beste man nou een keer zoiets zou doen… YAAASSS!!!??? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Bijna Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 oktober 2022 Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 Er is niks wat ik nu doen wat jullie niet kunnen 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Wat jij nu doen dan? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Kan iemand anders nou eens een keer een CdAB maken? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Ja ik wil wel, als jullie even op mij wachten tot ik het er toe heb om er eentje te maken en een leuke titel heb verzonnen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Slotje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 3 uren geleden, DunneDraak zei: Ja ik wil wel, als jullie even op mij wachten tot ik het er toe heb om er eentje te maken en een leuke titel heb verzonnen Ah is goed hoor ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 10 oktober 2022 Delen Geplaatst: 10 oktober 2022 @Marvin_ToepoelMag deze op slot? Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten