LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Een kind zegt ook waar het op staat. ??? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Ik keek vanochtend voor het doorspoelen in het toilet (altijd doen! Ontlasting zegt veel over je gezondheid. Gratis advies voor jou, Jas), en moest meteen aan Leroy denken. Imitation is the sincerest form of flattery? 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 25 minuten geleden, LeroyDogg zei: ??? Ja kom op, zeggen waar het op staat. Waar slaat dat nou weer op? ‘Hij zegt tenminste wat iedereen denkt!’ Ook zo’n onzin ding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 36 minuten geleden, LeroyDogg zei: Imitation is the sincerest form of flattery? Mijn ontlasting imiteert je? Ik weet niet zo goed hoe ik dit op moet vatten maar whatever floats your boat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 11 minuten geleden, Labbers zei: Ja kom op, zeggen waar het op staat. Waar slaat dat nou weer op? ‘Hij zegt tenminste wat iedereen denkt!’ Ook zo’n onzin ding. Ik zag gisteren een regenboog en moest direct aan jou denken aangezien ik regenbogen associeer met nichterige watjes die niet zeggen waar het op staat. Doe mij maar echte mannen! Vlees, grote piemels. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 2 uren geleden, Jas zei: Jaah als het teveel aan de pot plakt is het niet goed, als het verkeerde kleur is niet goed (ben beetje kleurenblind dus ik ga er van uit dat het altijd goed is), structuur is belangrijk (meer vezels eten en voldoende water drinken als het te hard of zacht is). Ook is wel ontbijten gezonder dan niet ontbijten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ketchup gezonder is dan mayonaise, maar uiteraard is gematigdheid sowieso beter. Toevallig gister een pizza calzone gegeten, maar deze keer zonder extra neushoorn, dat scheelt al de helft! Heb jij wel eens van het begrip "groente" gehoord? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Leroys favoriete standje is aan het halsbandje. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Ik dacht op zijn'italiaans'. Dan blijf je de hele rit gewoon lui op je rug liggen terwijl je, je hand ophoudt. 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 10 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik dacht op zijn'italiaans'. Dan blijf je de hele rit gewoon lui op je rug liggen terwijl je, je hand ophoudt. Ik heb van horen zeggen dat het sperma van onzekere fascistische mannen naar pizza shoarma smaakt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Hee Leroy wat vind je van ananas op pizza? LOL :PPPPPPPPPP ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 32 minuten geleden, Arendjan zei: Ik zag gisteren een regenboog en moest direct aan jou denken aangezien ik regenbogen associeer met nichterige watjes die niet zeggen waar het op staat. Doe mij maar echte mannen! Vlees, grote piemels. Dit is op zich wel een goede karakterschets van mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Laat je piemel zien, labbers Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 50 minuten geleden, DunneDraak zei: Dan blijf je de hele rit gewoon lui op je rug liggen terwijl je, je hand ophoudt. Ik wil wel in je handje kwakken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Is er iemand de Dahmer serie op Netflix aan het kijken? Kan me de fuzz nog wel herinneren toen het gebeurde (ja, zo oud ben ik) maar ben verder nooit echt meer in het verhaal gedoken. Gisteren afgekeken, maar deze blijft wel even hangen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 37 minuten geleden, DunneDraak zei: Laat je piemel zien, labbers Ik slide wel in je DM’s. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Lmao, ArendNasetti door mij geobsedeerd? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Leroys favoriete standje is aan het halsbandje. Zag je de strepen op je ma’s nek? Sorry Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Ik weet niet zo goed hoe ik dit op moet vatten In de lijn der verwachtingen. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Ja maar dat van die grote neus is dus een inside joke hier en gelukkig niet waar, dus je kan me daarop blijven aanvallen maar aan het eind van de dag is het natuurlijk gewoon onzin en doet dat mij niets. Jij bent daarentegen iedere keer zo aangevallen als iemand je belachelijk maakt / je terechtwijst op iets dat de onzekerheid en het minderwaardigheidscomplex toch wel een stuk waarschijnlijker wél aanwezig zijn. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Mijn neus is k* groot en staat ook nog scheef. Gezicht met karakter noemen ze dat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Lekker roken onder de douche Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 Waar staan Italianen trouwens nog meer bekend om https://youtu.be/8aaJUFDf8Bc Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2022 Delen Geplaatst: 29 september 2022 27 minuten geleden, J'run zei: Mijn neus is k* groot en staat ook nog scheef. Gezicht met karakter noemen ze dat. Mijn neus staat wel een klein beetje scheef. Maarja echte mannen breken hun neus op jonge leeftijd. Only real ones know. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2022 5 uren geleden, Arendjan zei: Heb jij wel eens van het begrip "groente" gehoord? Dat zit in ketchup toch? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2022 Als ze nou in de tweede kamer ook eens alle partijen die alleen maar lopen janken en niks bijdragen gaan negeren.. Zodra geert of thierry aan het woord wil komen gaat de microfoon uit. ? En maar blijven janken over alles. ^^ Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten