Hardcore_gamer Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: Als wat, leerling? Nee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 11 minuten geleden, LeroyDogg zei: Nice, wat voor stage? Facilitair Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Huppa prijsplafond. De kachel weer op 23 graden. Lekker gaan Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Het lijkt me fantastisch als blijkt dat dit forum een soort online-Shutter Island is en dat Leroy onze begeleider blijkt te zijn en dat wij knettergek blijken te zijn. 1 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Huppa prijsplafond. De kachel weer op 23 graden. Lekker gaan Naar een budgetmaatschappij overstappen, maandbedrag laag zetten en wachten tot ‘ie omvalt. Zo goed als gratis gas. ? Je kan ook zoveel gas gebruiken dat je de rekening nooit kan betalen en die doorkaatsen naar Ome Rutte. ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 13 uren geleden, Arendjan zei: Het lijkt me fantastisch als blijkt dat dit forum een soort online-Shutter Island is en dat Leroy onze begeleider blijkt te zijn en dat wij knettergek blijken te zijn. Geen idee waarom je het vergelijkt met shutter-Island. shutter-Island is een mystery film. Wat jij beschrijft is wel hele extreme fantasy. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 49 minuten geleden, DunneDraak zei: Geen idee waarom je het vergelijkt met shutter-Island. shutter-Island is een mystery film. Wat jij beschrijft is wel hele extreme fantasy. Dat dacht DiCaprio ook in die movie ? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 Ik vond het anders erg mooi verwoord 3 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 3 uren geleden, Mr.Gans zei: Want uiteindelijk, is het werkelijk verval, want er zijn veel dieren en insecten dat door de aankomende koudere temperaturen, zullen sterven. Het is slechts een schrale troost, maar ze zijn toch al stervende sinds de dag dat ze geboren zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 Ben er ook helemaal ondersteboven van Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 Ik was serieus, ik vond het mooi verwoord. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 Na die fantastische reboot van MW kan ik niet anders dan deze een kans geven. De beta beelden zien er in ieder geval goed uit, Warzone 2 zal wel even wennen worden tho. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 september 2022 Delen Geplaatst: 21 september 2022 Roadtrip dag 7 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Wanneer is het PU-sjoeltoernooi? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 De datum maakt me niet eens uit. Zolang ik maar een uitnodiging ontvang. De druiven zijn nog steeds zuur vanwege het mislopen van de PU BBQ. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 14 uren geleden, Mr.Gans zei: Warzone was zeker wennen, en ik had besloten om er de tijd niet in te steken alles te leren. Ja, ik heb daar dus wel de tijd voor genomen om dat door te krijgen en dat is dus helemaal uit de hand gelopen he. Gelukkig ben ik niet gevoelig voor skins, anders had ik er ook nog financiele schade aan over gehouden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Zorgen jullie allemaal wel goed voor jullie mentale welzijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 9 minuten geleden, Mindless zei: Zorgen jullie allemaal wel goed voor jullie mentale welzijn? Gaat lastig worden met Overwatch 2 en MW2. ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 Ik sjoel hem zo in je smoel Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 22 minuten geleden, Mindless zei: Zorgen jullie allemaal wel goed voor jullie mentale welzijn? Zeker, heb straks een consult bij de heer L. Canine 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 39 minuten geleden, Mindless zei: Zorgen jullie allemaal wel goed voor jullie mentale welzijn? Ja, ben al begonnen met Vitamine D slikken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 41 minuten geleden, Mindless zei: Zorgen jullie allemaal wel goed voor jullie mentale welzijn? A fap a day keeps the shrink away Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: ben al begonnen met Vitamine D slikken Eufemisme? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 september 2022 Delen Geplaatst: 22 september 2022 4 minuten geleden, Mr.Gans zei: Het is omdat ik jaren PUB G had gespeeld, en wilde de leercurve niet opnieuw volgen PUB G was verslavend, maar de fun-factor, nu ik erop terug kijk, was eigenlijk afwezig. Dat had ik dus met Warzone op een moment. Ik had wel plezier in de chat, lekker ouwe hoeren met m'n maten, maar het spelletje zelf was niets anders dan frustratie. Maar we gaan weer volle moed aan MW2 beginnen, heb genoeg sanity gespaard in de tussentijd om weer wat te kunnen vergooien. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten