Arendjan Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 Dinner is served, yeah! En wat eten jullie allemaal, nerds en losers (beta-males)? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 14 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2022 Kapsalon! ? 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 Lekker exotische balkon zo, met die kokosmatten Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 9 minuten geleden, DunneDraak zei: Lekker exotische balkon zo, met die kokosmatten Selamat makan. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 (aangepast) 24 minuten geleden, DunneDraak zei: 'sport' 14 september 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 23 minuten geleden, Arendjan zei: Dinner is served, yeah! En wat eten jullie allemaal, nerds en losers (beta-males)? Als ik ooit kinderen krijg laat ik babymelkpoeder links liggen en krijgen ze alleen eXtrEME Whey Isolate te drinken. Ik heb echt geen zin dat ze een stel losers met laag testosteron worden. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 12 minuten geleden, Arendjan zei: Selamat makan. Sorry ik spreek geen Spaans ? 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 Waarom Alfa zijn wanneer je ook Sigma kunt zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Dinner is served, yeah! En wat eten jullie allemaal, nerds en losers (beta-males)? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 Zit er raytracing in Cyberpunk? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Zit er raytracing in Cyberpunk? Op de Series X, PS5 en een dikke PC wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 (aangepast) 22 minuten geleden, Mr.Gans zei: Raytraced schaduwen op de consoles. En denk dat een dikke PC er ook de reflecties bij heeft. De reflecties op console simuleren raytracing, maar ik denk niet dat het dat is. Dat laatste klopt volgens mij. Digital Foundry had er een episode over en meen dat ze tot die conclusie kwamen. 14 september 2022 aangepast door J'run Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 14 september 2022 Delen Geplaatst: 14 september 2022 Over Cyberpunk gesproken, we hebben hier net Cyberpunk: Edgerunners in één ruk afgekeken, erg goed gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 13 uren geleden, Arendjan zei: Dinner is served, yeah! En wat eten jullie allemaal, nerds en losers (beta-males)? Ik heb dezelfde slippers. (K) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Maar heb je ook dezelfde coole XXL NUTRITION fles? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Zouden darters hun frituurvet uit zo’n shakebaker drinken? Dat zeefje houdt de restjes paneermeel wel goed tegen lijkt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Je hebt tegenwoordig ook darters die van die bodybuildlosers zijn. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Ik bedoel, die een prachtig lichaam hebben omdat sporten vet gezond is. Ik ben ook maar een salty figuur omdat ik niet zo veel spieren heb als Gerwyn Price. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Misschien dat ik zijn spieren-t-shirt kan kopen en op die manier mensen kan laten denken dat ik erg sterk ben. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 6 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Je hebt tegenwoordig ook darters die van die bodybuildlosers zijn. Wie had dat gedacht, van naalden in de arm naar naalden in het bord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 5 minuten geleden, J'run zei: Wie had dat gedacht, van naalden in de arm naar naalden in het bord. Je rijmt net zo goed als Jas Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2022 Als curling een sport is, is darten ook een sport. Wellicht een leuk programma voor rtl5, darters on ice. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Help, mijn man is on ice. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten