Ga naar inhoud

CdAB 151 [CLI] In de herfst zijn ouderen op hun sterfst

Jas
 Delen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, J'run zei:

Wat maakt mij het uit of het jou iets zou uitmaken? Ik maakte het grapje omdat ik hem leuk vond, niet om jou te kwetsen.

Maar dan meteen zo’n hoge toon aanslaan terwijl de grap kennelijk boven je hoofd ging. Dan sla je een figuur, heb ik niets voor hoeven doen verder. Ik wijs daarna alleen nog even naar de stank van je scheetje, met een Italiaans knipoogje. G’woon gekscherend.

Had het meer tegen dunne en avant, naar jou grapte ik g’woon terug. Of ging die boven jouw hoofd?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Arendjan zei:

Jizz

Zaad

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, LeroyDogg zei:

Had het meer tegen dunne en avant, naar jou grapte ik g’woon terug. Of ging die boven jouw hoofd?

Het kwam op mij over alsof je weer in je "Iedereen is dom behalve ik" modus ging, en daar vind ik verder niets grappigs aan. Vandaar de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Wat sfeerimpressies om jullie extra jaloers te maken:

spacer.png

spacer.png

Ze hebben er blijkbaar nogal veel zilverkleurige Vauxhall Zafira's uit het begin van deze eeuw.

Enkele jaren terug een optreden gehad in een gehucht bij Leeds in de buurt, we sliepen bij de organisator in Leeds.
In Huddersfield weten ze in ieder geval wel hoe ze de tent moeten afbreken. Leeds zelf vond ik verder niet zo bijzonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DunneDraak zei:

2 zakken chips voor 1,50 is geen geld trouwens 

Vind je lekker hé, ongezonde tokkie?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen