Doornroosje Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Er gaat een heeucht dat ik doemken ben 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 Gerucht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 september 2022 Delen Geplaatst: 19 september 2022 DRONKEN 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Heb je weer naar een glas wijn gekeken ? 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Och och och in deze situaties moeten ze echt mijn telefoon afpakken… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 20 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2022 En dat op een maandag! :D Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 (aangepast) De kinderen van A4b zitten op dit moment beduusd in de les. Er gaat het heeucht rond dat de lerares gisteren doemken was en haar stem is verloren. 20 september 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Meer doemken spelfouten dan verwacht 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 12 uren geleden, Arendjan zei: Jizz Zaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 12 minuten geleden, roastednerd zei: Zaad https://nl.wikipedia.org/wiki/Jizz_Hornkamp Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 37 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: De kinderen van A4b zitten op dit moment beduusd in de les. Er gaat het heeucht rond dat de lerares gisteren doemken was en haar stem is verloren. ?♂️ Wanneer gaat u weer les geven, juf? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 12 uren geleden, Arendjan zei: *Margherita. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Straks voor het eerst in tijden weer voor werk op stap. Naar Normanton , een dorp in de buurt van Leeds. Als dat niet het jetsetbestaan is waar iedereen van droomt weet ik het ook niet meer. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Wat sfeerimpressies om jullie extra jaloers te maken: Ze hebben er blijkbaar nogal veel zilverkleurige Vauxhall Zafira's uit het begin van deze eeuw. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 15 uren geleden, LeroyDogg zei: Had het meer tegen dunne en avant, naar jou grapte ik g’woon terug. Of ging die boven jouw hoofd? Het kwam op mij over alsof je weer in je "Iedereen is dom behalve ik" modus ging, en daar vind ik verder niets grappigs aan. Vandaar de rest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 31 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Vauxhall Zafira's Hier noemen we dat gewoon Opel, smerige buitenlander Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 2 zakken chips voor 1,50 is geen geld trouwens Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Fijn. Nu ben ik zowel in Engeland als in Nederland een smerige buitenlander. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Zojuist, DunneDraak zei: 2 zakken chips voor 1,50 is geen geld trouwens Het Noorden he. Is een beetje het Limburg van Engeland. Alles is spotgoedkoop, de huizen zijn ontzettend treurig, en niemand is te verstaan. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 20 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Wat sfeerimpressies om jullie extra jaloers te maken: Ze hebben er blijkbaar nogal veel zilverkleurige Vauxhall Zafira's uit het begin van deze eeuw. Enkele jaren terug een optreden gehad in een gehucht bij Leeds in de buurt, we sliepen bij de organisator in Leeds. In Huddersfield weten ze in ieder geval wel hoe ze de tent moeten afbreken. Leeds zelf vond ik verder niet zo bijzonder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Ik loop stage op een middelbare school ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 6 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Ik loop stage op een middelbare school ? Als wat, leerling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: 2 zakken chips voor 1,50 is geen geld trouwens Vind je lekker hé, ongezonde tokkie? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Gedroomd dat ik de grappigste comment van 19 september had. Toen ik wakker werd enorm teleurgesteld, totdat ik zag dat ik wél de grappigste comment van 18 september heb. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 2 uren geleden, J'run zei: Het kwam op mij over alsof je weer in je "Iedereen is dom behalve ik" modus ging, en daar vind ik verder niets grappigs aan. Vandaar de rest. Troll-mode stond nog uit Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 1 uur terug, Hardcore_gamer zei: Ik loop stage op een middelbare school ? Nice, wat voor stage? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten