Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

Overigens nog een wat recentelijke fragment van Pauw en Witteman, waar het er dan wat minder sensationeel aan toe mag gaan, maar men toch stiekem probeert om Hiddema woorden en overtuigingen - die tegen normen en waarden van onze samenleving en grondwet in gaan - in de mond te leggen. https://www.youtube.com/watch?v=2Fnnpmuy5Nc

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moge het duidelijk zijn dat ik *geen* voorstander ben van de PVV, of persoonlijk aanbidder van de heer Hiddema. Waar het mij om gaat is dat ik walg van het feit dat wat tegen de 'consensus van de bevolking' in gaat meteen zwart gemaakt moet worden en slecht is, wat volslagen belachelijk en ronduit gevaarlijk is om te doen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had voor de interesse net een aflevering van *Oog in Oog* met Hiddema bekeken, en het is gewoon een intrigerende man met goede argumenten en opmerkingen, alhoewel hij soms wel wat enigmatisch doet ogen - maar of dit nou komt omdat hij zelf wat te verbergen heeft, of omdat hij zelf in interviews ook onderhand moe word van het deprimerende niveau, dat moet dan maar blijken. http://www.npo.nl/oog-in-oog/03-10-2012/KRO_1559023

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Overigens, wat zijn de redenen dat dit kabinet het stempel 'incompetentie' verdient? Dat Ministers Koenders en Opstelten in de eerste termijn van het debat over MH17 stellen dat zij ten tijde van de crash geen kennis hadden vernomen over luchtafweergeschut in het oosten van Oekraïne, en in de tweede termijn stellen dat zij kennis hadden vernomen van luchtafweercapabiliteiten en ook nooit verkondigd hebben dat zij dit niet wisten, ook al zeiden zij in de eerste termijn van het debat dat zij het dus niet wisten. Maar dat zou jij weten als jij de bovenstaand gelinkte video had bekeken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het voor de afwisseling met Ramon eens. Erg jammer dat de "media" zo omgaat met daadwerkelijke geopolitieke problemen en niet de verhalen verteld die er écht toe doen. Zoals: DE OVERHEID PROBEERT JE TE VERMOORDEN MET CHEMTRAILS!! WAT IS ER PRECIES IN AREA 51!!! DE MAANLANDING IS EEN HOAX!!! en 911 WAS AN INSIDE JOB!

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...