Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

Weg met de tolerantie hier in europa voor die haatbaarden paspoort afpakken en deporten naar assad .Eerst waren het gast arbeiders die hier kwamen werken en weer zouden oprotten.Maar nee toen kregen ze geld om weer terug naar hun land te gaan geld pakken en blijven.We zijn te tolerant voor types die niks met onze cultuur hebben joden discrimineren en homos haten hebben.Er zijn goeie moslims maar veel meer slechte haatbaarden die onze cultuur walgelijk vinden niet willen werken iedereen de schuld geven en misbruik maken van uitkering noem maar op. NIET TE VREDEN OPROTTEN NAAR JE EIGEN ZANDBAK KIJKEN OF JE DAAR WEL BETER HEBT.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, de afmeting blijft het zelfde maar het kunnen hollow points zijn full metal jacket, soft points, dum dums etc. Wat ik grappig vind is dat mensen zeggen dat het losse flodders zijn, als het zo was dan was die kerel net zo dood geweest. Flodders is gewoon kruid geseald in onder andere papier of plastic seals, wat met zo'n hoge snelheid uit de loop vliegt dat het van die afstand gewoon dodelijk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Flodders is gewoon kruid geseald in onder andere papier of plastic seals, wat met zo'n hoge snelheid uit de loop vliegt dat het van die afstand gewoon dodelijk is. Ik weet nu niet zeker of je dit van Facebook vist, of het van jezelf komt, maar ik zal als een goed contact dit door de vingers zien.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...