Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

En wat een ontzettend non-artikel. 2/3e gaat over het vluchtelingenprobleem, waarin zowel vluchtelingen toelaten als vluchtelingen afwijzen als een probleem wordt gezien (ja, zo kan ik het ook) en de rest gaat over of kwesties die al oneindig lang spelen (onafhankelijkheid van Catalonië) of het feit dat anti-eu partijen hoog in de peiling staan. Dat is namelijk ook iets van alle tijden, net als het van alle tijden is dat de helft van de kiezers die tijdens peilingen boos is op alles en iedereen op de dag van de verkiezingen toch maar besluit dat het wel fijn is dat zie ieder jaar aan één stuk door richting de Ardeche kunnen rijden voor hun vakantie in de stacaravan.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>vluchtelingenprobleem, waarin zowel vluchtelingen toelaten als vluchtelingen afwijzen als een probleem wordt gezien Nouja het probleem is dat alleen de Duitsers vluchtelingen/migranten wil toe laten. In Griekenland en Italië stromen ze ook per duizenden binnen maar ga er maar niet van uit dat ze daar gewenst zijn. >of het feit dat anti-eu partijen hoog in de peiling staan Nee, in veel landen zijn ze al gekozen als grootste partij of zelfs met een absolute meerderheid. En het referendum van VK lijjt mij ook iets unieks.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nouja het probleem is dat alleen de Duitsers vluchtelingen/migranten wil toe laten. In Griekenland en Italië stromen ze ook per duizenden binnen maar ga er maar niet van uit dat ze daar gewenst zijn. De landen binnen de EU verschillen over wel meer dingen van mening en Merkel is ook bijgedraaid. Het is een kwestie van tijd voordat vluchtelingen meer en meer over de EU verspreid worden, het akkoord over het overplaatsen van vluchtelingen van Italië / Griekenland naar West-Europa is pas de eerste stap. Daarnaast is het vluchtelingenprobleem van tijdelijke aard, de EU verwacht dat in 2016 3 miljoen "Syriërs" binnen gaan komen, het moge duidelijk zijn dat dat land tegen die tijd wel leeg is, vervolgens kun je niet meer doen alsof iedere arabier die binnenkomt een zielige vluchteling is en beginnen we ze netjes allemaal terug te trappen naar de veilige gebieden waar ze vandaan komen. >Nee, in veel landen zijn ze al gekozen als grootste partij of zelfs met een absolute meerderheid. En het referendum van VK lijjt mij ook iets unieks. >Nee, in veel landen zijn ze al gekozen als grootste partij of zelfs met een absolute meerderheid. Oh ja?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me nog steeds af over welke "absolute meerderheden" je het hebt. De enige partij die ik ken die eu-kritisch / nationalistisch is én een groot aantal zetels heeft in hun nationale parlement zijn de Ware Finnen (en misschien de partij van Órban, maar die zijn niet echt EU kritisch en zitten met hun fascistische anti-democratische bakkes gewoon bij het CDA in het EU parlement :') ), maar die hebben bij de laatste verkiezingen een zeteltje verloren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>ben benieuwd hoe ze zich hier uit gaan lullen... Niet. Dat we massaal IS strijders binnen zijn aan het laten is al veel langer bekend, hopelijk dringt het nu tot mensen door dat niet iedere "vluchteling" een welopgevoede fan is van westerse vrijheden. Men is niet op zoek naar onze cultuur, men is op zoek naar ons geld.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...