Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

Godverdomme, doe nou niet Arib. Die vervelende knetters in de kamer zullen haar wel verkiezen vanwege d'r gebrekkige Nederlands, lopen ze minder tegen een muur aan dan met Van Miltenburg. Ratten. http://www.volkskrant.nl/politiek/live-kandidaat-voorzitter-arib-na-derde-ronde-op-60-stemmen~a4223873/

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, maar het is een politiek- maatschappelijk probleem. http://joannenova.com.au/global-warming-2/ice-core-graph/ (niet die hele tekst doorspitten, gewoon even doorspitten tot de grafieken) Maar is het niet gek dat in de geschiedenis van onze aarde, de toename van co2 in onze atmosfeer de toename van de temperatuur volgt en niet andersom. voor een daling is het hetzelfde geval. Er is wel degelijk een correlatie tussen toename van co2 en een temperatuur stijging van onze aarde. Maar een correlatie kan niet alleen een verschijnsel verklaren. Er zijn immers ook meer mensen die trollen op internet met het woord kek dan vroeger. Tussen de opwarming van de aarde en trolls bestaat dus ook een correlatie. (voor een zeer korte periode dan,"haha") Ik begin voor het eerst sceptisch te worden dat de co2 in onze atmosfeer ALLEEN/HOOFDELIJK de reden is dat de aarde opwarmt. Er is tot zover ik weet nog geen echt bewijs (dus geen bewijs op basis van statistische correlatie) dat co2 in een atmosfeer tot opwarming van de aarde zorgt. (als iemand het wel weet te vinden, be my guest) Voor de duidelijkheid, ik ga er wel vanuit dat de aarde opwarmt, ik twijfel of wij hiervoor hoofdelijk aansprakelijk kunnen worden gesteld, maar vermoed op moment van typen, van wel. Ik twijfel alleen of co2 hiervoor de dader is.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit in de afgelopen duizend jaar zou het zo warm zijn geweest als nu. Maar met de grafiek die daarbij meestal wordt gepresenteerd, is gesjoemeld. Er zijn dusdanige computermodellen toegepast dat er altijd een hockeystick­achtige grafiek ontstond. Maar naar alle waarschijnlijkheid was het in de Middeleeuwen even warm, zo niet warmer. Toen hadden ze een lagere CO2 uitstaat dan ons lijkt mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van 1400 tot de 19e eeuw wordt gesproken over een kleine ijstijd. Wij komen dus sinds de 19e eeuw uit een soort ijstijd. Het is dus dan helemaal niet zo gek dat de aarde weer opwarmt. Ik las ook ergens dat het in begin de middeleeuwen en in de Romeinse tijd warmer of net zo warm was als nu. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c1/2000_Year_Temperature_Comparison.png/500px-2000_Year_Temperature_Comparison.png Hier mooi grafiekje

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Daarnaast ben ik het er niet mee eens dat ze een dubbele nationaliteit heeft. Ik vind dat je moet kiezen. Maarja. Het probleem is dat je je Marokkaanse nationaliteit niet af kan staan. Dat gezegd hebbende vind ik dat je als voorzitter van de tweede kamer je op zijn minst persoonlijk uit kan spreken als Nederlander en voor de vorm je Marokkaanse paspoort door de shredder moet duwen, maar goed, dat zal wel weer "racistisch" zijn. >Dus Wilders noemt het een zwarte dag in de politieke geschiedenis dat die Arib verkozen werd. Dat is grappig want een jaar of vier geleden, toen het minderheidskabinet werd gevormd tussen CDA en VVD en gedoogbeleid kreeg van de PVV, sprak men ook van een zwarte dag ... het is maar hoe je het bekijkt zeker? Een gedoogkabinet is een normale constructie die in landen met veel partijen wel vaker wordt toegepast. Daar was weinig anti-democratisch aan. En wat betreft Arib, dat vind ik dus echt een absolute schande. We hebben nu iemand die een debat moet leiden maar geen Nederlands spreekt. Een ambtelijke organisatie aan moet sturen zonder OOIT in de publieke sector, laat staan in de vrije markt, leidinggevende te zijn geweest en iemand die buitenlandse delegaties moet ontvangen maar haar eigen Engels kwalificeert als "beter dan dat van Louis van Gaal". De enige reden waarom Arib verkozen is is vuil politiek wisselgeld. Het is schandalig dat we zo'n overduidelijk incapabele vrouw een belangrijke post in Nederland laten vervullen en haar ongeveer 160.000 euro aan salaris per jaar betalen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...