DunneDraak Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 1 uur terug, Jas zei: Edit: Dus nu werk ik bij een semi-overheidsinstantie. ^^ https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Contradictio_in_terminis Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Mods? Labbers stuurt mij seksueel getinte bevestigingsmails... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Open ik mijn DigiD heb ik ineens een studieschuld. Lol 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 5 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Open ik mijn DigiD heb ik ineens een studieschuld. Lol Schuld valt wel mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 10 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Schuld valt wel mee. Ik ("pechgeneratie") heb dus nooit een beurs gehad en heb 50k studieschuld 🙂 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Gewoon harder werken 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 11 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2022 44 minuten geleden, Arendjan zei: Ik ("pechgeneratie") heb dus nooit een beurs gehad en heb 50k studieschuld 🙂 Jaartje of 15 coschap blijven lopen en ze schelden het kwijt 🤡 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Hebben jullie ook nog een traantje gelaten om het zinken van de pakjesboot 😥 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 25 minuten geleden, DunneDraak zei: Hebben jullie ook nog een traantje gelaten om het zinken van de pakjesboot 😥 😭😭😭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Pakjesboot gezonken, vader Abraham overleden. Hoeveel kan een man verdragen op één dag... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Même ter nagedachtenis voor Leroy 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Leroy is overleden? R.I.P. big man... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 R.I.P Leroy 🕊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Verdomme, dat 50x50 pixels grote plaatje van Ezio liet me bijna m'n koffie uitspugen. Leroy mag trouwens terugkomen als hij met twee kratten bier achter in de auto van Maastricht naar Groningen kan rijden. Gewoon. 2 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 11 minuten geleden, Marvin_Toepoel zei: Verdomme, dat 50x50 pixels grote plaatje van Ezio liet me bijna m'n koffie uitspugen. Leroy mag trouwens terugkomen als hij met twee kratten bier achter in de auto van Maastricht naar Groningen kan rijden. Gewoon. Dan moeten ze eerst de uitkeringen wat hoger gooien Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 12 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2022 33 minuten geleden, Marvin_Toepoel zei: Leroy mag trouwens terugkomen als hij met twee kratten bier achter in de auto van Maastricht naar Groningen kan rijden. Gewoon. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Huh het is opeens gezellig hier op het gastenboek 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Grapje Leroy ik mis jou en je Toscaanse olijfolie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 22 uren geleden, Arendjan zei: Ik ("pechgeneratie") heb dus nooit een beurs gehad en heb 50k studieschuld 🙂 Tik ‘em aan broedert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Pff midden november en ik zweet me de pleuris buiten en draag een zonnebril Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Dat is dus cognitieve dissonantie; jammer dat de aarde opwarmt en daarmee wordt verwoest mja mja wel lekker weertje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 J’run wil je in onze groepsapp? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Mijn berichtenquota is weer gehaald, tot over een paar weken! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Tot sinas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten