Ga naar inhoud

CdAB 153 [CLIII] Met spaghetti in de hand, wordt men van het PowerWeb gebanned


J'run

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Labbers zei:

Dit is echt al sinds jaar en dag in Nederland geïntroduceerd maar het wil niet echt aanslaan

Zorg jij even dat openbare toiletten gewoon een bidet krijgen dan, wc-professor.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Labbers zei:

Dit is echt al sinds jaar en dag in Nederland geïntroduceerd maar het wil niet echt aanslaan. Geberit heeft zelfs de afgelopen jaren een vrachtwagen gehad die langs winkelcentra reed waar je lekker je kont kon laten spoelen. Je ziet wel wat douche wc’s in het hogere segment maar voor de rest slaat het niet aan.

Nederland is te christelijk hiervoor.

  • Like 1

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is Wim Hof een keer met de ambulance afgevoerd nadat hij op een fontein in het Vondelpark was gaan zitten voor een geïmproviseerd klysma. Helaas bleek de waterdruk wat aan de hoge kant en perforeerde zijn endeldarm. Dit was niet gebeurd als hij thuis gewoon een bidet had staan.

  • Sad 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mr.Gans zei:

Leroydogg heeft zijn ban gekregen, omwille van zijn onophoudelijke, laag bij de grond wezende pesterijen naar mij toe. 

Ik ben daar niet gelukkig door, ik wilde alleen maar dat hij daar mee ophield. 

Dat was blijkbaar veel te veel gevraagd. 

En omdat dit te veel gevraagd was, heb ik alle sneren die Leroydogg aan mij richtte, doorgestuurd naar de redactie. 

Want je kan niet, overal het heilig boontje trachten uit te hangen, terwijl je ondertussen een gebruiker onophoudelijk zit te viseren. 

Ik heb Leroy Dog's ban gemanifesteerd door elke nacht voor het slapen gaan in een notitieboekje te schrijven: "Leroy dog is gebanned, het PU forum is mijn linkse safespace"

  • Like 2
  • Haha 1

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Arendjan zei:

Zo is Wim Hof een keer met de ambulance afgevoerd nadat hij op een fontein in het Vondelpark was gaan zitten voor een geïmproviseerd klysma. Helaas bleek de waterdruk wat aan de hoge kant en perforeerde zijn endeldarm. Dit was niet gebeurd als hij thuis gewoon een bidet had staan.

De Wim Hof Methode

  • Haha 1

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Arendjan zei:

Zorg jij even dat openbare toiletten gewoon een bidet krijgen dan, wc-professor.

Misschien moeten er eens überhaupt openbare toiletten worden geplaatst. Sinds ze hier de plaskrullen aan het verwijderen zijn kan ik nergens meer zeiken als ik aan het varen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Labbers zei:

Geberit heeft zelfs de afgelopen jaren een vrachtwagen gehad die langs winkelcentra reed waar je lekker je kont kon laten spoelen

 Wie gaat er naar een winkelcentrum met de gedachte zijn anus te laten spoelen alsof het een kermisattractie is. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Labbers zei:

Misschien moeten er eens überhaupt openbare toiletten worden geplaatst. Sinds ze hier de plaskrullen aan het verwijderen zijn kan ik nergens meer zeiken als ik aan het varen ben.

Plas gewoon van de boot af joh.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Mindless zei:

Oh. Het is echt gebeurd

Je leest het in "Vondelnieuws", mijn favoriete bron voor dagelijks onafhankelijk nieuws.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wetenschappelijk onderzoek doen is voor mij onder andere het om de 20 minuten refreshen van pu.nl omdat ik de concentratie van een zwakbegaafd kind heb.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wimmie zegt zelf ook dat hij regelmatig zijn anus spoelde in het vondelpark.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ongeveer gelijk met de Sint ben ik teruggekeerd uit Spanje. Mijn grootste ontdekking van de reis is het bidet.

Ik (man met relatieve hoge dosis testosteron en daardoor ook anushaar) moet zeggen dat ik de bidet ook de uitkomst van de eeuw vindt. Als ik ooit nog mijn badkamer ga verbouwen komt er ook een wc met bidet in

aangepast door DunneDraak

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Mr.Gans zei:

Leroydogg heeft zijn ban gekregen, omwille van zijn onophoudelijke, laag bij de grond wezende pesterijen naar mij toe. 

Ik ben daar niet gelukkig door, ik wilde alleen maar dat hij daar mee ophield. 

Dat was blijkbaar veel te veel gevraagd. 

En omdat dit te veel gevraagd was, heb ik alle sneren die Leroydogg aan mij richtte, doorgestuurd naar de redactie. 

Want je kan niet, overal het heilig boontje trachten uit te hangen, terwijl je ondertussen een gebruiker onophoudelijk zit te viseren. 

??

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprekend over bidets, de Finnen zijn daar ook echt fan van heb ik ontdekt. Maar de voorkeursvorm daar is dan weer een doucheslang ontsprongen uit een wasbakkraantje naast het toilet die je op je bruine gaatje moet richten en spuiten maar.

Overigens ben ik 2,5 week in Finland geweest en heb ik nog niets minder dan brandschone toiletten weten te bespeuren, ook naast afgelegen parkeerplaatsen, een krot van een vreetschuur en de kleinste tankstations. Restecp wel.

  • Like 1

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...