DunneDraak Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Roetveeg psycholoog 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 6 minuten geleden, Mr.Gans zei: Arendjan, heb jij mij toegevoegd op Tiktok? Indien niet, dan zal ik het gebruikersnaam dat mij heeft toegevoegd delen. Indien wel, dan volg ik je terug. Ik heb geen Tiktok. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Hij werkte in een verslavingskliniek terwijl hij jarenlang wietverslaafd is geweest dus het zou me niet verbazen als blijkt dat ie daar werkte als ervaringsdeskundige en niet als toegepast psycholoog. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 10 uren geleden, Noatak zei: ook naast afgelegen parkeerplaatsen Wat deed jij daar? *knipoogknipoog* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 10 uren geleden, Noatak zei: goor, lomp en arrogant dit volk is. Welk volk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 34 minuten geleden, Mr.Gans zei: Oké, de naam is: Aaron-jan Don Wouters. Arendjan heet in het echt niet Arendjan. Hij heet Jorijn. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 9 minuten geleden, Labbers zei: Wat deed jij daar? *knipoogknipoog* Ramon mag niet meer binnen een straal van 500 meter van parkeerplaatsen komen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 32 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ah, mijn kwaadaardige tweelingbroer Aaron-Jan, als ik het niet wist! 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 10 uren geleden, Noatak zei: goor, lomp en arrogant dit volk is Ja ik vind Amsterdammers ook kut. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 (aangepast) 13 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ja ik vind Amsterdammers ook kut. Ik zal je een keertje op een Amsterdammertje laten zitten. :@ 15 november 2022 aangepast door Labbers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 3 minuten geleden, Labbers zei: Amsterdammertje Nadruk op "tje" hé, grote kleine vriend 👍👍☺ 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Avant, ben jij nu je in het VK woont ook zo'n Nederlander die Engels met zo'n geforceerd Brits accent spreekt? Ik vind dat altijd heel irritant. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 15 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2022 4 minuten geleden, Arendjan zei: Avant, ben jij nu je in het VK woont ook zo'n Nederlander die Engels met zo'n geforceerd Brits accent spreekt? Ik vind dat altijd heel irritant. Avant is wel zo iemand die mensen groet met wagwan gok ik. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Avant komt helemaal niet van zijn zolderkamertje af. Veel te bang voor inbrekers Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 30 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ik heb geoefend op de Moonwalk. Heb je daar ook een tiktok van, gans? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 7 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Het noorden is voor het VK wat Heerlen voor Nederland is. *triggered* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 15 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2022 (aangepast) 6 uren geleden, DunneDraak zei: Veel te bang voor inbrekers Ik ben een keer een inbreker tegen het lijf gelopen toen ik naar de WC ging. Daarna heb ik een hele tijd in de woonkamer geslapen omdat ik op m’n slaapkamer gek werd van elk klein geluidje dat ik hoorde en toch even moest kijken or er niet iemand beneden was. Slaap nog steeds met een slagwapen onder m’n bed, een inbraak kan best wel heftig binnenkomen. 15 november 2022 aangepast door J'run Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Mijn slagwapen kan ook best wel heftig binnenkomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 (aangepast) Deze is voor jou Leroy! Rest in power king 🙏🙏🙏 15 november 2022 aangepast door Arendjan 5 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 15 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2022 Vergeet niet wat pasta te knoeien “voor de homie”. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 12 minuten geleden, Arendjan zei: Deze is voor jou Leroy! Rest in power king 🙏🙏🙏 🥂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 8 uren geleden, Arendjan zei: Avant, ben jij nu je in het VK woont ook zo'n Nederlander die Engels met zo'n geforceerd Brits accent spreekt? Ik vind dat altijd heel irritant. Dat deed ik al voordat ik in naar het VK vertrok. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Deze is voor jou Leroy! Rest in power king 🙏🙏🙏 Penne is de allerkutste pastavorm (misschien op fussili na). Toepasselijk. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 7 uren geleden, DunneDraak zei: Avant komt helemaal niet van zijn zolderkamertje af. Veel te bang voor inbrekers Ik heb tegenwoordig hellraider Mike in mijn huis wonen als waakmongool. Hij gaat inbrekers te lijf mocht het nodig zijn. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Penne is de allerkutste pastavorm (misschien op fussili na) Ik was zo blij aan het begin van deze zin, daarna vooral teleurgesteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten