Jas Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Groente! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 57 minuten geleden, Doornroosje zei: J’run wil je in onze groepsapp? Goed idee, flikkeren we Jas eruit. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 LOL! 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Goed idee, flikkeren we Jas eruit. Noh, wat lullig van jou! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 3 uren geleden, Jas zei: Noh, wat lullig van jou! Ja sorry, jij (blanke, cis witte man van middelbare leeftijd) bent niet inclusief genoeg 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 12 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2022 57 minuten geleden, DunneDraak zei: 4 uren geleden, Jas zei: Ja sorry, jij (blanke, cis witte man van middelbare leeftijd) bent niet inclusief genoeg Kijk, als Jas nou een scheve neus had en (overmatig) hiphop zou luisteren dan zou ik het nog begrijpen. Groen licht op de wissel, kom maar door met die groepsapp. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 3 uren geleden, J'run zei: Kijk, als Jas nou een scheve neus had en (overmatig) hiphop zou luisteren dan zou ik het nog begrijpen. Groen licht op de wissel, kom maar door met die groepsapp. Arendjan en DunneDraak zijn beheerder. Er zitten ook mensen in die NOOIT wat zeggen en waarvan we GEEN IDEE hebben wie het zijn en die NOOIT de groepsapp verlaten hebben, zeer curieus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 8 uren geleden, Doornroosje zei: Arendjan en DunneDraak zijn beheerder. Er zitten ook mensen in die NOOIT wat zeggen en waarvan we GEEN IDEE hebben wie het zijn en die NOOIT de groepsapp verlaten hebben, zeer curieus Dat zijn jongens van de AIVD die jullie (extremistische jongeren) in de gaten houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 8 uren geleden, Doornroosje zei: Arendjan en DunneDraak zijn beheerder. Er zitten ook mensen in die NOOIT wat zeggen en waarvan we GEEN IDEE hebben wie het zijn en die NOOIT de groepsapp verlaten hebben, zeer curieus Dat ben ik vooral in groepapps. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 31 minuten geleden, Mindless zei: Dat zijn jongens van de AIVD die jullie (extremistische jongeren) in de gaten houden Jongeren? Je weet dat Jas erin zit toch? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Ik werd gisteren ook al veel jonger ingeschat dan dat ik ben. Maar gelukkig niet zo erg dat ze nog om legitimatie vragen als ik bier ga halen. 🙃 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 5 uren geleden, Mindless zei: Dat zijn jongens van de AIVD die jullie (extremistische jongeren) in de gaten houden Vergeet Ilja niet, die staat nog op onze loonlijst als infiltrant. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Eten jullie spaghetti gewoon droog of maken jullie het eerst nat in een pan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Gewoon uit de verpakking en dan op een wit broodje. Lekker man Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Je moet even je nummer DM'en J'run, dan kan de hospiteerprocedure beginnen. Kamerdeur zit overigens niet inbegrepen, die moet je verdienen. Het is Ramon overigens makkelijk gelukt (meermaals) dus maak je geen zorgen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 14 uren geleden, Doornroosje zei: Arendjan en DunneDraak zijn beheerder. Er zitten ook mensen in die NOOIT wat zeggen en waarvan we GEEN IDEE hebben wie het zijn en die NOOIT de groepsapp verlaten hebben, zeer curieus Ehm spreek voor jezelf sgat..... Klaasjan is een living legend met wie ik nog heb gegamed way back in 2014, Roan is ook PU-royalty en Alain mag dan oud en een beetje apart zijn maar hij is hier wel ooit nog moderator geweest. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 november 2022 Delen Geplaatst: 13 november 2022 Vind het wel frappant dat user ''Doornroosje'' precies begint te posten op het moment dat user ''Leroydoge'' een ban krijgt. Kan een moderator daar even in duiken? Zo'n ban is natuurlijk weinig effectief als die pezzo di merda tijdens zijn ban direct via een alternatief account begint te posten. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 17 uren geleden, Arendjan zei: Klaasjan is een living legend Hij is een Ajax fan dus dat is een aardig begin. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Ongeveer gelijk met de Sint ben ik teruggekeerd uit Spanje. Mijn grootste ontdekking van de reis is het bidet. In iedere Spaanse hotelkamer hadden ze een bidet, en ik moet zeggen dat dat bijzonder fijn was. Ik heb ook wel eens op Aziatische WC's met zo'n harde straal gezeten, maar dat was een nare ervaring. Het verfijnde, Europese, bidet daarentegen, heerlijk. Maar goed, ik ben natuurlijk slechts een loser met een mening. De echte badkamer-baas van het powerweb is @Labbers. Hoe kijk jij tegen het bidet aan? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Ik zie trouwens dat in mijn afwezigheid Leroy eindelijk naar een digitaal gulag is gestuurd? Het werd tijd. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 Speciaal ter nagedachtenis aan onze toegepaste pizzabakker. De mooiste sterfscene uit het klassiek repertoire. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 (aangepast) 29 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik heb ook wel eens op Aziatische WC's met zo'n harde straal gezeten, maar dat was een nare ervaring. Ik vond dat dus echt top en kan niet wachten tot dit in Nederland wordt geïntroduceerd. Naast dat het veel duurzamer én hygiënischer is dan wc-papier heb je ook direct een hoogopgaand klysma voor weinig geld. 14 november 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 He had it coming!!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Maar goed, ik ben natuurlijk slechts een loser met een mening. De echte badkamer-baas van het powerweb is @Labbers. Hoe kijk jij tegen het bidet aan? Met m’n bruine oog. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 14 november 2022 Delen Geplaatst: 14 november 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Ik vond dat dus echt top en kan niet wachten tot dit in Nederland wordt geïntroduceerd. Naast dat het veel duurzamer én hygiënischer is dan wc-papier heb je ook direct een hoogopgaand klysma voor weinig geld. Dit is echt al sinds jaar en dag in Nederland geïntroduceerd maar het wil niet echt aanslaan. Geberit heeft zelfs de afgelopen jaren een vrachtwagen gehad die langs winkelcentra reed waar je lekker je kont kon laten spoelen. Je ziet wel wat douche wc’s in het hogere segment maar voor de rest slaat het niet aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten