Arendjan Geplaatst: 25 maart 2023 Delen Geplaatst: 25 maart 2023 (aangepast) Ik ben dus daadwerkelijk kleurenblind en dacht dat dat rood was in de vlag die ik hierboven gepost heb. Nadere inspectie deed mij realiseren dat het de kleur "groen" betrof. Over groen gesproken, wanneer barst de lente nou eens los want ben helemaal klaar met dit schijtweer. 25 maart 2023 aangepast door Arendjan Een scheldwoord aangepast want dit account moet nog even mee. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 maart 2023 Delen Geplaatst: 25 maart 2023 Betreffende vlaggetjes waar ik het over heb zijn dus alleen op de telefoon te zien dus mocht je je afvragen waar de fuck ik het over heb dan moet je even deze pagina openen op de ''smartphone''. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 25 maart 2023 Delen Geplaatst: 25 maart 2023 3 uren geleden, Arendjan zei: Ik stel voor dat jij je bijdehandte linkse bek dichthoudt vanaf nu want er waait een nieuwe wind in dit land ???? Een Lesothaanse wind Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Op 25-3-2023 om 13:18, Arendjan zei: Ik stel voor dat jij je bijdehandte linkse bek dichthoudt vanaf nu want er waait een nieuwe wind in dit land ???? Volgens de voorzitter van de BBB kan de vlag weer normaal opgehangen worden want alle problemen zijn sinds de PS verkiezing in één keer opgelost. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Op 25-3-2023 om 16:56, Mindless zei: Een Lesothaanse wind IN LESOTHO IS 90% VAN DE BEVOLKING BOER EN IS ER GEEN STIKSTOFPROBLEEM. HIER IN NEDERLAND HEBBEN WE EEN PAAR BOEREN EN KRIJGEN DIE DE SCHULD VAN ALLES! #denkiszelfna Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten