Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.


DunneDraak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 504
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bruine man is terug. Wat een schijtweer. Ik snap wel dat jullie allemaal zulke zure losers zijn.

  • Like 4

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gescammed/aangevallen/lastig gevallen door verkopers?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jas zei:

Heeee welkom terug! Was het kut?

Na Indonesië een mooie gedeelde tweede plek met Mexico. Topland, leuke mensen, lekker eten, mooi weer, goeie surf. Je vriend is gewoon een mongool. 

  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, roastednerd zei:

Nog gescammed/aangevallen/lastig gevallen door verkopers?

Wel in Marrakech maar dat is ook wel de charme. Lastig gevallen dan, niet gescamd. Ik als doorgewinterde "solo traveler" laat mij niet scammen!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2023 om 20:45, Avant-La-Lettre zei:

Ik heb vandaag gehoord dat de nieuwe Hollandse waterlinie naar het oosten is verplaatst, en dat ze over een half jaar Drenthe onder water gaan zetten om de Russen tegen te houden. Seit ihr bereid??

Volmaakt plan, Russen of niet. Assen dopen we om tot Plassen.

  • Like 1
  • Haha 1

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

Wel in Marrakech maar dat is ook wel de charme. Lastig gevallen dan, niet gescamd. Ik als doorgewinterde "solo traveler" laat mij niet scammen!!!

Ik trok dat in Luxor echt niet. Daar hangen er continu (letterlijk continu) mensen om je heen die aan je zitten, naar je schreeuwen, gekke dingen doen etc. Kinderen die je hand vastpakken en niet meer los laten, dat soort onzin.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik studeer in juli af en wil dan weer een paar maanden naar Azië. De Filipijnen zijn next denk ik.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik trok dat in Luxor echt niet. Daar hangen er continu (letterlijk continu) mensen om je heen die aan je zitten, naar je schreeuwen, gekke dingen doen etc. Kinderen die je hand vastpakken en niet meer los laten, dat soort onzin.

Ja ik ben soms wel blij met mijn zwarte haar en tintje. Werd relatief weinig aangesproken vergeleken met mijn blonde medemens.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...