J'run Geplaatst: 7 maart 2023 Delen Geplaatst: 7 maart 2023 Ik zou ongeveer aan zee komen te wonen in dit scenario. Lekker naar de Playa del Brabant. Natuurlijk is een ieder welkom, worstenmik staat klaar. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 8 maart 2023 Delen Geplaatst: 8 maart 2023 Ik dacht dat ze Drenthe juist zouden asfalteren en dat die hele provincie dan eigendom zou worden van het CBR? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2023 Waarvoor? Met paard en wagen kun je ook prima op een zandweg rijden 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Bruine man is terug. Wat een schijtweer. Ik snap wel dat jullie allemaal zulke zure losers zijn. 4 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Heeee welkom terug! Was het kut? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Nog gescammed/aangevallen/lastig gevallen door verkopers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 1 uur terug, Jas zei: Heeee welkom terug! Was het kut? Na Indonesië een mooie gedeelde tweede plek met Mexico. Topland, leuke mensen, lekker eten, mooi weer, goeie surf. Je vriend is gewoon een mongool. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 29 minuten geleden, roastednerd zei: Nog gescammed/aangevallen/lastig gevallen door verkopers? Wel in Marrakech maar dat is ook wel de charme. Lastig gevallen dan, niet gescamd. Ik als doorgewinterde "solo traveler" laat mij niet scammen!!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Rayban voor 3 euro gekocht overigens. Dat kan daar gewoon. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Op 6-3-2023 om 20:45, Avant-La-Lettre zei: Ik heb vandaag gehoord dat de nieuwe Hollandse waterlinie naar het oosten is verplaatst, en dat ze over een half jaar Drenthe onder water gaan zetten om de Russen tegen te houden. Seit ihr bereid?? Volmaakt plan, Russen of niet. Assen dopen we om tot Plassen. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 2 uren geleden, Arendjan zei: Wel in Marrakech maar dat is ook wel de charme. Lastig gevallen dan, niet gescamd. Ik als doorgewinterde "solo traveler" laat mij niet scammen!!! Ik trok dat in Luxor echt niet. Daar hangen er continu (letterlijk continu) mensen om je heen die aan je zitten, naar je schreeuwen, gekke dingen doen etc. Kinderen die je hand vastpakken en niet meer los laten, dat soort onzin. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Maar goed, daarom laat ik de backpacklocaties lekker links liggen en ben ik voor eind April een (grotendeels door de baas gesponsorde) reis naar Californië en Maui aan het plannen ? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 maart 2023 Delen Geplaatst: 10 maart 2023 Lekker eten, gezelligheid en reizen! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 maart 2023 Delen Geplaatst: 11 maart 2023 Ja ik studeer in juli af en wil dan weer een paar maanden naar Azië. De Filipijnen zijn next denk ik. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 maart 2023 Delen Geplaatst: 11 maart 2023 18 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik trok dat in Luxor echt niet. Daar hangen er continu (letterlijk continu) mensen om je heen die aan je zitten, naar je schreeuwen, gekke dingen doen etc. Kinderen die je hand vastpakken en niet meer los laten, dat soort onzin. Ja ik ben soms wel blij met mijn zwarte haar en tintje. Werd relatief weinig aangesproken vergeleken met mijn blonde medemens. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2023 Wat nou white privilage Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 maart 2023 Delen Geplaatst: 14 maart 2023 Ga eens posten losers. Alsof jullie wat beters te doen hebben.. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 14 maart 2023 Delen Geplaatst: 14 maart 2023 Afgelopen week voor het eerst geskied. Ik snap niet waarom mensen dit jaarlijks doen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 maart 2023 Delen Geplaatst: 14 maart 2023 Snowboarden is toffer dan skiën. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2023 5 uren geleden, Arendjan zei: Ga eens posten losers. Alsof jullie wat beters te doen hebben.. Sorry, slecht bereik hier aan het front 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 14 maart 2023 Delen Geplaatst: 14 maart 2023 6 uren geleden, Arendjan zei: Ga eens posten losers. Alsof jullie wat beters te doen hebben.. M’n pa is vorige maand overleden, het is jouw beurt om mij te entertainen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2023 https://www.dumpert.nl/item/11120_a7d8fa74 Vandaag weer Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 16 maart 2023 Delen Geplaatst: 16 maart 2023 Op 14-3-2023 om 19:16, J'run zei: M’n pa is vorige maand overleden Gecondoleerd nog ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 16 maart 2023 Delen Geplaatst: 16 maart 2023 2 uren geleden, Reb3nga zei: Gecondoleerd nog ❤️ Dankjewel man ❤️ Het is echt een heel raar gebeuren allemaal, het is zelfs landelijk nieuws geworden. https://nos.nl/artikel/2464458-oud-prins-carnaval-overlijdt-tijdens-carnavalsfeest-grave Ik kan het allemaal alleen als onwerkelijk omschrijven, maar naar omstandigheden gaat het wel okee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 maart 2023 Delen Geplaatst: 16 maart 2023 Shit man, gecondoleerd. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten