Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.


DunneDraak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 504
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

6 uren geleden, J'run zei:

Dankjewel man ❤️

Het is echt een heel raar gebeuren allemaal, het is zelfs landelijk nieuws geworden.

https://nos.nl/artikel/2464458-oud-prins-carnaval-overlijdt-tijdens-carnavalsfeest-grave

Ik kan het allemaal alleen als onwerkelijk omschrijven, maar naar omstandigheden gaat het wel okee.

Oh Jezus wat heftig man! Had dit inderdaad in het nieuws gezien, kan me voorstellen dat dat vrij onwerkelijk nog is allemaal. Sterkte! 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer een fulltime werkman. Alles voor de greater good, meneer wordt dokter over 4 maanden!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2023 om 15:40, DunneDraak zei:

En nu rustig achterover leunen en kijken hoe deze partij ook langzamerhand implodeert, waarna bij de volgende verkiezing iedereen weer op de gevestigde partijen stemt.

Dat gaat echt een drama worden in alle provinciale staten. No way dat de BBB een professioneel partijapparaat heeft dat in staat is een stuk of 4 goede statenleden per provincie te vinden. Dit eindigt zoals de PVV in Limburg: https://www.nu.nl/politiek/5051333/pvv-limburg-draait-kosten-van-fraude-voormalig-lid-heemels.html

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie doen niets om de teloorgang van deze website tegen te houden!!!! Blijven posten!! Anders heb ik geen hobby meer!!!!

 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Ik stel voor om rond zonsondergang een post-pauze in te lassen. Op deze manier kunnen onze moslim-vrienden rustig wat avondeten zonder al het postgeweld op het altijd levendige powerweb te moeten missen.

Ik stel voor dat jij je bijdehandte linkse bek dichthoudt vanaf nu want er waait een nieuwe wind in dit land ????

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...