DunneDraak Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Leuke titel 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Jammer van de komma. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Jammer toch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KratosGirl92 Geplaatst: 16 december 2022 Delen Geplaatst: 16 december 2022 Ik wil je vriendin wel worden Gans, maar om naar je toe te komen heb ik €750,- nodig. Ik hoor het wel❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KratosGirl92 Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Je bent een sgat❤️ 8 uren geleden, Mr.Gans zei: Is goed, als je die confuse-smiley weghaalt. Want zo verwarrend is dat niet. Ik vind dat gewoon grappig. ❤ Ik zal het dan overmaken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KratosGirl92 Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 4 uren geleden, Mr.Gans zei: Je hebt geld nodig voor een spelconsole? Je hebt dit goed aangepakt. Je kan mijn vriendin worden nu. Zo lief❤️ Zal ik je een Tikkie sturen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KratosGirl92 Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Ja is goed. Kan ik je in Rupees betalen, of liever natura? Natura is goed. Pistache en macadamia nootjes, fruit, groente etc. ? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Je hoort het goed Steve, ze wil je noten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Buenos nootjes. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KratosGirl92 Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 6 uren geleden, J'run zei: Je hoort het goed Steve, ze wil je noten. *nootjes. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 17 december 2022 Delen Geplaatst: 17 december 2022 Tijd om te gaan slapen Weltrusten allemaal ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Ja mam! ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2022 6 uren geleden, Jas zei: Ja mam! ? Ik heb seks gehad met dwaaskaas? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Ik heb seks gehad met dwaaskaas? Jij en vele anderen. ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Pff, Leroy is weg en het niveau hier vervalt direct in ''haha ik heb met deze user geneukt''. Treurig.. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Mannen Humus Wat hebben ze gemeen? Werkelijk niks Geld Ja Babbaboey Isleuktoch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Catboy = LeroyDogg? Minstens even vervelend. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 Jonge hij mocht willen dat ie mij was Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 9 uren geleden, Arendjan zei: Pff, Leroy is weg en het niveau hier vervalt direct in ''haha ik heb met deze user geneukt''. Treurig.. Ach ja, bij de dames sta ik ook wel bekend als "Gods geschenk voor vrouwen", dus ik snap het wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 27 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Catboy = LeroyDogg? Minstens even vervelend. Ik vermoed eerder een Verdikkiedik=Catboy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 LeroyDogg heb ik nog wel eens voorbij zien komen, Verdikkiedik ken k niet maar wederom, die sukkels mochten willen dat ze mij waren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 18 december 2022 Delen Geplaatst: 18 december 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Catboy = LeroyDogg? Minstens even vervelend. Also wie noem jij hier vervelend, dat jij mijn poëzie niet kan waarderen is niet mijn probleem cultuurbarbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Jeej, hij is er weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Hij is er weer, er was een jonge puppy op wat knoppen aan het drukken. Excuses. Voor de rest, hardcore ook een maandje een ban, de aliassen van Leroy ook. Voor zich niet kunnen houden aan de regels waarmee je akkoord gaat bij het aanmaken van een account. Een nieuwe aanmaken hoeft ook niet Leroy. Voor de rest: laten we het gezellig houden. Groetjes 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Jeej, Labbers is er weer... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten