Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Lebensraum voor de Nederlander ? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2022 3 uren geleden, Mindless zei: ben overgelopen naar de oosterburen! Van het verre oosten naar de oosterburen ha ha Top. Zou je de fiets van mijn opa keer mee willen nemen als je weer in Nederland bent? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2022 20 uren geleden, Arendjan zei: Ik moest dit googlen maar het verbaast me niks dat dit uit België komt. In Nederland hebben we de "eierbal" Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 (aangepast) 21 uren geleden, Arendjan zei: Ik moest dit googlen maar het verbaast me niks dat dit uit België komt. Dan moet je eens de Mitraillette op zoeken, soort van stokbroodje kapsalon. Ze weten het wel te verzinnen daar. 20 december 2022 aangepast door J'run Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Wel fijn dat als we in Nederland in een van de zwaarste crisissen sinds tijden zitten men zich in Den Haag vooral bezig houdt met symboolpolitiek Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Haha de forumtokkie ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 mijn excuses krijgen ze niet hoor eerst pakken ze zwarte piet af en nu wille ze dat we sorry zeggen... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Haha ik had het helemaal niet over de excuses. Niet zo snel aannames doen, dat is Tokkie-gedrag Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 13 minuten geleden, DunneDraak zei: Niet zo snel aannames doen Wat wou je doen dan? Me tegenhouden, user "Dunnedraak"? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Niks, maar je komt beetje simpel over. Misschien is dat je streven, dat kan natuurlijk Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Was maar een grapje. Kusje erop? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Grappig Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 (aangepast) Iemand noemde me voor de grap een tokkie en nu ben ik een beetje chagrijnig.... ? de druiven waren zuur .. 21 december 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Leroy, ga eens van account van Arend Jan Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 :p:p. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 19 uren geleden, DunneDraak zei: Top. Zou je de fiets van mijn opa keer mee willen nemen als je weer in Nederland bent? Ik heb slecht nieuws voor je vriend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 7 minuten geleden, Mindless zei: je vriend Ramon? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Als een van de 'wakkere' forumbezoekers hier wil ik het volgende mededelen: het woord 'Tokkie' is klassistisch danku Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 (aangepast) Ik wil bij deze mijn verontschuldigingen aanbieden voor het als grap bedoelde gebruik van een bepaald woord in ironische context. Ik zal het niet meer doen en heb er van geleerd. Vanavond na het eten zal ik mijzelf kastijden middels zweepslagen, het lezen van comments van Leroy en het luisteren naar vioolmuziek gespeeld met de gevoelige snaren die ik vandaag blijkbaar heb geraakt. 21 december 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik hoop dat wij vanaf nu allemaal weer vrienden kunnen zijn en samen kunnen genieten van de mooie dingen in het leven (zang, dans) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 En zo hoort het Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 35 minuten geleden, Mindless zei: Als een van de 'wakkere' forumbezoekers hier wil ik het volgende mededelen: het woord 'Tokkie' is klassistisch danku Niks mis met in klassen denken. Tokkies zijn arbeiders zonder kapitaal, helemaal top. Dood aan de kulaks. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik vind het woord "tokkie" trouwens prachtig. Ergens heb ik te doen met de familie Tokkie, maar aan de andere kant zijn ze onsterfelijk geworden op deze manier. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Ik wist niet dat ze een kerstsingle hebben opgenomen, wat toepasselijk voor deze tijd van het jaar. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2022 Tokkie is toch niet perse gelinkt aan een sociale klasse ? Ik ken genoeg mensen die ik zou bestempelen als Tokkie die gewoon boven modaal verdienen. Groetjes De tokkie-mod Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten