Arendjan Geplaatst: 5 januari 2023 Delen Geplaatst: 5 januari 2023 Mooi gesproken J'run ? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2023 Delen Geplaatst: 5 januari 2023 Sinds het lezen van dit artikel schrijf ik mijn patiënten regelmatig ''gebed en liefde'' voor. Geen medicijn is beter dan Zijn liefde! https://www.revive.nl/arts-geeft-toe-na-de-genezing-van-nathan-klaarblijkelijk-bestaan-er-toch-wonderen/ ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 januari 2023 Delen Geplaatst: 5 januari 2023 Vind het altijd wel frappant overigens dat God zich bezig houdt met het genezen van knieën van Nederlandse pubers die prima kunnen revalideren zonder ''wonder'' maar tegelijkertijd een oogje toeknijpt bij oorlogen, arme gezinnen met honger- en gezondheidsproblemen en de dienstregeling van de NS. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 5 januari 2023 Delen Geplaatst: 5 januari 2023 42 minuten geleden, Arendjan zei: Mooi gesproken J'run ? Ik ben sinds een paar maandjes de buurman van een kerk, is het al te merken? Protestantse kerk, niet van die foefjes en fafjes shit. Alleen voor het ekte OG, Original Geloof. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 5 januari 2023 Delen Geplaatst: 5 januari 2023 Hoe zou het trouwens zijn om God als baantje te hebben. Zou je dan ook op zondag voor je vermaak naar de kerk kijken om te zien hoe je aanbeden wordt? Ik denk dat ik me zou afvragen of die lui niets beters te doen hebben, hebt bijna een extra dag werk aan al dat gezever van ze. Geef je ze een vrije wil, besluiten ze er dat mee te doen. Geef ‘m dan maar terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 5 januari 2023 Delen Geplaatst: 5 januari 2023 Als je het over de Duivel hebt, God is weer terug van weggeweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2023 Als anale sex een zonde is, waarom heeft god dan de g-spot in mijn anus gemaakt ? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 januari 2023 Delen Geplaatst: 6 januari 2023 14 uren geleden, DunneDraak zei: Als anale sex een zonde is, waarom heeft god dan de g-spot in mijn anus gemaakt ? Dan kan je gestraft worden al je er gebruikt van maakt, duh. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 januari 2023 Delen Geplaatst: 6 januari 2023 2 uren geleden, roastednerd zei: Dan kan je gestraft worden al je er gebruikt van maakt, duh. Dit. De appel in het paradijs was ook lekker. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 januari 2023 Delen Geplaatst: 8 januari 2023 Halve Marathon van Egmond in 1:45 uur uitgelopen wadduuuup, tot op de minuut precies mijn goal bereikt. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 januari 2023 Delen Geplaatst: 9 januari 2023 Strijdertje hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 9 januari 2023 Delen Geplaatst: 9 januari 2023 Lekker pik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 januari 2023 Delen Geplaatst: 9 januari 2023 22 uren geleden, Arendjan zei: Halve Marathon van Egmond in 1:45 uur uitgelopen wadduuuup, tot op de minuut precies mijn goal bereikt. Awww net buiten de top 1000, maar alsnog gefeliciteerd! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 januari 2023 Delen Geplaatst: 10 januari 2023 Op 9-1-2023 om 18:42, Jas zei: Awww net buiten de top 1000, maar alsnog gefeliciteerd! Dank je Jas! 14 mei samen de marathon van Leiden lopen? Ik trakteer. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 10 januari 2023 Delen Geplaatst: 10 januari 2023 Monica Geuze stopt met vloggen, dan maar weer naar de CdAB he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 januari 2023 Delen Geplaatst: 11 januari 2023 Hoi Raúl, hoe staat het in de klassieke wereld? Nog veel mooie schunnige Griekse legendes ontdekt? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2023 Bij RTV Drenthe hebben ze gedegen journalistiek hoog in het vaandel staan. https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/15263057/hoogevener-wim-annen-75-koopt-kerken-om-geloof-in-stand-te-houden-in-drenthe-vijf-op-het-oog https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/103643/creatieve-plannen-gezocht-voor-de-voorhofkerk-in-pesse 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 januari 2023 Delen Geplaatst: 12 januari 2023 Groetjes uit Oostenrijk 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 13 januari 2023 Delen Geplaatst: 13 januari 2023 Groetjes uit Gelderland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 13 januari 2023 Delen Geplaatst: 13 januari 2023 Groeten uit Brabant, kut. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 13 januari 2023 Delen Geplaatst: 13 januari 2023 8 uren geleden, Marvin_Toepoel zei: Groetjes uit Gelderland Is dat dezelfde als van de rookworst? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 januari 2023 Delen Geplaatst: 14 januari 2023 (aangepast) Op 12-1-2023 om 14:31, Mindless zei: Groetjes uit Oostenrijk Heb je sneeuw daar? Ik heb een hoop horrorfoto's van groene bergen langs zien komen op de interwebz. 14 januari 2023 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 januari 2023 Delen Geplaatst: 14 januari 2023 Op 12-1-2023 om 11:07, DunneDraak zei: Bij RTV Drenthe hebben ze gedegen journalistiek hoog in het vaandel staan. https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/15263057/hoogevener-wim-annen-75-koopt-kerken-om-geloof-in-stand-te-houden-in-drenthe-vijf-op-het-oog https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/103643/creatieve-plannen-gezocht-voor-de-voorhofkerk-in-pesse Lekker hoor, zo'n oude geldwolf die gelovigen voor de gek houdt. Ik vind helemaal mooi. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 januari 2023 Delen Geplaatst: 14 januari 2023 Aan de andere kant is leugens verkopen aan een groep mensen die zweren dat er 2000 jaar geleden een man over water heeft gelopen niet zo heel moeilijk... Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2023 Nou vond het meer opmerkelijk dat hij in ene artikel plannen heeft om een restaurant te beginnen of om de kerk als geheel te slopen om lekker woningen te bouwen. En in het volgende artikel beweert hij dat hij dat absoluut not done vindt en een kerk een sociaal maatschappelijke functie moet hebben etc. etc. Het blijft sowieso zonde dat zo'n figuur veel geld heeft, dat had veel beter besteed kunnen worden Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten