J'run Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Al 25 jaar onderweg naar niets. Wat een bikkel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 1 uur geleden, Arendjan zei: Ik had Jas vorig jaar voor de grap een "airfryer" cadeau gedaan maar toen is hij woedend gaan schreeuwen (met consumptie) dat airfryers voor losers zijn en dat frituurvet de frikandel "lekker glibberig" maakt ofzo. En nog steeds terecht vind ik :). Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 26 januari 2023 Delen Geplaatst: 26 januari 2023 Hoe ziet The Witcher 3 er uit na de update meneer Gans? Mijn backlog bestaat zowat uitsluitend uit open world RPG's, dus miss dat ik de game over 8 jaar weer oppak. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Steve, heb je shift+enter al weleens geprobeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Ik heb geen shift knop op mijn mobiel Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Ho, gereageerd vanaf mijn verkeerde account 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Wat de fuck is een patatje waterfiets???? :@ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Ik ben al de hele week mijn stem kwijt ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 2 minuten geleden, Labbers zei: Wat de fuck is een patatje waterfiets???? :@ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 1 uur terug, Labbers zei: Wat de fuck is een patatje waterfiets???? :@ En daarom was jij niet uitgenodigd op Jas' "feestje". ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 1 uur geleden, roastednerd zei: Ik krijg heimwee van dit soort plaatjes. Wat een prachtige troep. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 2 uren geleden, Noatak zei: Steve, heb je shift+enter al weleens geprobeerd? Toen ik 12 werd is het mij gelukt de kaarsjes op de taart in één keer uit te blazen. Ik heb toen gewenst dat Ramon meer zou gaan posten, en de tekenen zijn veelbelovend. Wanneer ga je weer posten, Ramon? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 4 minuten geleden, Arendjan zei: En daarom was jij niet uitgenodigd op Jas' "feestje". Het “feestje”: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Entree 50 gulden en 25 gulden oplopend tot 50 gulden voor het meisje. Hapjes van het huis, stukjes fruit en Hema worst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 Oja, vandaag is een nieuwe single uitgekomen waar ik de beat voor heb gedaan. Lo-fi poppy bangertje. ? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2023 54 minuten geleden, J'run zei: Het “feestje”: Waar staat de dubbele frituurpan Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 1 minuut geleden, DunneDraak zei: Waar staat de dubbele frituurpan In de aparte Frituurbunker natuurlijk. Je gaat de geur van het heilige vet toch niet besmeuren met de lucht van 12 met eiersalade gevulde mannen die “aan het werk” zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 (aangepast) 1 uur terug, J'run zei: Oja, vandaag is een nieuwe single uitgekomen waar ik de beat voor heb gedaan. Lo-fi poppy bangertje. ? Ik vond Amita beter toen ze nog een duo met Ed vormde. Heb je deze beat ook gemaakt? 27 januari 2023 aangepast door Arendjan 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 15 minuten geleden, Arendjan zei: Heb je deze beat ook gemaakt? Was het maar zo’n feest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2023 2 uren geleden, Arendjan zei: Ik vond Amita beter toen ze nog een duo met Ed vormde. Heb je deze beat ook gemaakt? Zo mooi dat dit nummer op youtube niet te vinden is Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 januari 2023 Delen Geplaatst: 27 januari 2023 *kucht in het Chinees* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 januari 2023 Delen Geplaatst: 28 januari 2023 20 uren geleden, J'run zei: In de aparte Frituurbunker natuurlijk. Je gaat de geur van het heilige vet toch niet besmeuren met de lucht van 12 met eiersalade gevulde mannen die “aan het werk” zijn. Maar dan hangt er gewoon gratis glijmiddel in de lucht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 januari 2023 Delen Geplaatst: 30 januari 2023 Op 27-1-2023 om 17:22, DunneDraak zei: Zo mooi dat dit nummer op youtube niet te vinden is Je mag ook helemaal niks meer van de internationale wokerati zoals @Mindless 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2023 1 uur geleden, Mr_G zei: LG. Ik al twee maanden met de gedachte in mijn hoofd om The Last of Us Part One op PS5 te kopen. Raad eens wat ik gekocht heb? Een prostaatvibrator? 4 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 30 januari 2023 Delen Geplaatst: 30 januari 2023 4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Je mag ook helemaal niks meer van de internationale wokerati zoals @Mindless My bad 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten