Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.


DunneDraak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 504
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

13 uren geleden, DunneDraak zei:

Nou vond het meer opmerkelijk dat hij in ene artikel plannen heeft om een restaurant te beginnen of om de kerk als geheel te slopen om lekker woningen te bouwen. En in het volgende artikel beweert hij dat hij dat absoluut not done vindt en een kerk een sociaal maatschappelijke functie moet hebben etc. etc.

In het ene artikel neemt hij contact op met de krant omdat hij de politiek wil overtuigen om het bestemmingsplan van zijn kerk aan te passen zodat hij geld kan verdienen. In het andere artikel wil hij graag zijn succes herhalen en voor een habbekrats een kerk opkopen, daarom roept hij dat hij een soort filantroop is die kerken wil beschermen. Als hij echt zo graag kerkgebouwen wil behouden moet hij gewoon zijn geld aan de kerk doneren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Wallie zei:

Dit is een van de meest treurige dingen die ik heb mogen lezen in deze hel van een gastenboek, bijzonder.

Ik vond het wel meevallen. Maar goed, ik zie kerkgemeenschappen dan ook vooral als een groep die een negatieve invloed op de maatschappij heeft (los van een select groepje geloofsgemeenschappen die een progressievere kijk op de wereld hebben)

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Maar goed, ik zie kerkgemeenschappen dan ook vooral als een groep die een negatieve invloed op de maatschappij heeft (los van een select groepje geloofsgemeenschappen die een progressievere kijk op de wereld hebben)

Een beetje zoals dit gastenboek.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

In het ene artikel neemt hij contact op met de krant omdat hij de politiek wil overtuigen om het bestemmingsplan van zijn kerk aan te passen zodat hij geld kan verdienen. In het andere artikel wil hij graag zijn succes herhalen en voor een habbekrats een kerk opkopen, daarom roept hij dat hij een soort filantroop is die kerken wil beschermen. Als hij echt zo graag kerkgebouwen wil behouden moet hij gewoon zijn geld aan de kerk doneren.

Ja en daarom is het schijtjournalistiek van rtv Drenthe die nota bene beide artikelen hebben geschreven. Maar gelukkig krijgt het subsidie

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik vond het wel meevallen. Maar goed, ik zie kerkgemeenschappen dan ook vooral als een groep die een negatieve invloed op de maatschappij heeft

Dat zou kunnen, maar het klinkt treurig in de zin van wanneer men gelovig is dat oplichting naar hun toe automatisch prima is want ze zijn gelovig. Daarbij Jezus is een belangrijk figuur in andere religies naast de gene waarin hij centraal staat, dus trek je gelijk een hoop andere religies erbij die vrij weinig met de gebruikelijk kerk te maken hebben.

Quote

(los van een select groepje geloofsgemeenschappen die een progressievere kijk op de wereld hebben)

Ah kijk, zolang ze jouw visie maar delen zijn ze goed, anders zijn ze slecht.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Wallie zei:

Ah kijk, zolang ze jouw visie maar delen zijn ze goed, anders zijn ze slecht.

Meh, denk dat we er allemaal wel over eens zijn dat mensen uitsluiten op basis van hun seksuele voorkeur bijvoorbeeld niet goed te praten valt

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, DunneDraak zei:

Ramon de B behoort tot het selecte groepje?

Ramon de B behoort tot de grote Denkers van deze generatie waarvan we er meer nodig hebben.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Wallie zei:

Ah kijk, zolang ze jouw visie maar delen zijn ze goed, anders zijn ze slecht.

Het is meer dat de progressievere kerken wat minder druk bezig zijn met het leven van anderen zuur maken. Daarbij denk ik aan homo's, vrouwen die naar een abortuskliniek gaan en vervolgens langs een rij schreeuwende demonstranten moeten, en mensen die graag euthanasie willen. Het maakt mij niet uit wat een kerk gelooft, zo lang je er anderen maar niet lastig mee valt. Het probleem van de abrahamitische geloven is juist dat ze vanwege hun claim van de absolute waarheid (het woord van god) besluiten dat ze iedereen permanent lastig moeten vallen met hun religie, en desnoods via de politiek (SGP, CU, CDA, Taliban) hun heilige boek te bombarderen tot de wet, met afschuwelijke gevolgen.

Hoe progressiever de religie, hoe meer respect men over het algemeen heeft voor de opvattingen van anderen. Deze stromingen zijn minder bezig met het actief buitensluiten van andersdenkenden, en het opleggen van hun eigen ideeën aan de rest van de samenleving.

2 uren geleden, Wallie zei:

Dat zou kunnen, maar het klinkt treurig in de zin van wanneer men gelovig is dat oplichting naar hun toe automatisch prima is want ze zijn gelovig

Oplichting is een groot woord, zolang er juridisch niks vast wordt gelegd bij de verkoop van de kerken is het hooguit een leugenaar.

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Reb3nga zei:

Iemand zijn scriptie al laten schrijven door ChatGPT?

Ik ben nu met m'n scriptie bezig, maar ik heb experimenten gedaan in het lab en moet zelf stapels data verwerken dus daar kan ChatGPT me niet echt mee helpen. Misschien nog een introductie en een voorwoord ofzo.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mindless zei:

Succes jongens. Ik heb die van mij tijdens mijn trip in Oostenrijk afgeschreven en opgestuurd, heb er twee dagen skiën voor moeten missen

WIj halen allemaal dat papiertje inshallah ☝?

zowiezo a strijder, de hossel never sleeps en blijf grinden en renne voor die brieven a drerrie alhamdullilah ????

aangepast door Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mr_G zei:

Niet helemaal, twee weken geleden had ik in de haven van Antwerpen een halve kilo coke besteld, dus ik zou liegen, indien ik zeg dat het jaren is geleden, dat ik nog zulks wit gezien heb. 

Ik zag zoiets wel aankomen maar moest toch even lachen.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beta-mannen: andrew tate is mijn voorbeeld. you go Top G! doe nog wat vrouwen mishandelen en mensenhandel

Ik (een intellectueel): Er is maar één top G, en zijn naam is mr. Gans. Zijn jullie al bekend met de ''stijl achter de tekst''?

  • Like 2
  • Thanks 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...