Reb3nga Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 13 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: En zoals altijd vier ik de feestdagen bij de schoonfamilie in Connecticut, maar dat is na 7 jaar meer een verplicht nummer dan een exotische reis. Succes met de bomb cyclones daar ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 Niks fijners dan twee keer een halfuur in de telefonische rij van de belastingdienst te staan om er vervolgens uitgeflikkerd te worden, om vervolgens een of andere gozer aan de lijn te krijgen die alles voorleest van de website (ik schijn zelf ook te kunnen lezen). ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 5 uren geleden, Reb3nga zei: Succes met de bomb cyclones daar ? Ja het wordt feest vandaag. Ik zit nu in een soort dorp in een bos, dat me altijd doet denken aan een uit de kluiten gewassen center parks. Alle elektriciteitskabels lopen bovengronds langs de bomen, dus als er een boompje verkeerd valt hebben we een Kerstmis zonder stroom. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Niks fijners dan twee keer een halfuur in de telefonische rij van de belastingdienst te staan om er vervolgens uitgeflikkerd te worden, om vervolgens een of andere gozer aan de lijn te krijgen die alles voorleest van de website (ik schijn zelf ook te kunnen lezen). Ik ben zo blij dat ik een code heb voor intermediairs bij de Belastingtelefoon. Ook al heb je zelfs daar soms de grootste Mongolen die je gaan proberen de les te lezen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 4 uren geleden, Arendjan zei: Niks fijners dan twee keer een halfuur in de telefonische rij van de belastingdienst te staan om er vervolgens uitgeflikkerd te worden, om vervolgens een of andere gozer aan de lijn te krijgen die alles voorleest van de website (ik schijn zelf ook te kunnen lezen). Ik heb dan een uur in de wacht gestaan, mijn probleem was wel meteen opgelost toen ik eindelijk iemand aan de lijn had. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Fijne feestdagen luitjes ? Het gourmetstel is van zolder gehaald en de speciaalbiertjes liggen koud ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 2 uren geleden, Reb3nga zei: Het gourmetstel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Geen halve maatregelen hier in de VS, we hebben zojuist een stuk vlees van 9 kilo gehaald voor op de barbecue. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2022 Ik heb geregeld een stuk vlees van 9 kilo in handen ? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 18 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik heb geregeld een stuk vlees van 9 kilo in handen ? Idd, dank je wel dat je me om de zoveel tijd helpt. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Ik heb geregeld een stuk vlees van 9 kilo in handen ? Beter 9 kilo vlees in de hand, dan 99 kilo in de lucht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Fijne Kerst allemaal. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Zalig kerstfeest he 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2022 3 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Hebben jullie nog stroom @Avant-La-Lettre?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 Yes! Het is hier steenkoud (gevoelstemperatuur -15 op het warmste moment van de dag), maar we hebben stroom, een open haard, en een hoop vlees over, dus alles is prima. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 ''het is kerstmis whoeeeeeeeeeeeeeeee'' - marco borsato ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 hi ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Ela ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 heyyyyy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Meh Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Hoeveel mensen hebben er 3 dagen achter elkaar gourmetten op zitten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 De welbekende Gourmhetrick. Zelf helemaal niet gegourmet dit jaar. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 december 2022 Delen Geplaatst: 30 december 2022 Hoi boys en Doornroosje. Ik ben een paar dagen in Nederland, wie heeft er zin in een Pu BBQ??? 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2022 Alleen als je je stuk vlees van 9 kilo meeneemt Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten