Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.


DunneDraak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 504
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niks fijners dan twee keer een halfuur in de telefonische rij van de belastingdienst te staan om er vervolgens uitgeflikkerd te worden, om vervolgens een of andere gozer aan de lijn te krijgen die alles voorleest van de website (ik schijn zelf ook te kunnen lezen).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Reb3nga zei:

Succes met de bomb cyclones daar ?

Ja het wordt feest vandaag. Ik zit nu in een soort dorp in een bos, dat me altijd doet denken aan een uit de kluiten gewassen center parks. Alle elektriciteitskabels lopen bovengronds langs de bomen, dus als er een boompje verkeerd valt hebben we een Kerstmis zonder stroom.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Arendjan zei:

Niks fijners dan twee keer een halfuur in de telefonische rij van de belastingdienst te staan om er vervolgens uitgeflikkerd te worden, om vervolgens een of andere gozer aan de lijn te krijgen die alles voorleest van de website (ik schijn zelf ook te kunnen lezen).

Ik ben zo blij dat ik een code heb voor intermediairs bij de Belastingtelefoon. 

 

Ook al heb je zelfs daar soms de grootste Mongolen die je gaan proberen de les te lezen

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Arendjan zei:

Niks fijners dan twee keer een halfuur in de telefonische rij van de belastingdienst te staan om er vervolgens uitgeflikkerd te worden, om vervolgens een of andere gozer aan de lijn te krijgen die alles voorleest van de website (ik schijn zelf ook te kunnen lezen).

A068DD34-B825-4E8C-998B-FD2B3CD396CE.jpeg.b6bdcf34746880e47dd4c0656eb481b3.jpeg

Ik heb dan een uur in de wacht gestaan, mijn probleem was wel meteen opgelost toen ik eindelijk iemand aan de lijn had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig kerstfeest he

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...