roastednerd Geplaatst: 19 januari 2023 Delen Geplaatst: 19 januari 2023 13 uren geleden, Mr_G zei: Leg dat eens eventjes uit beste Roastednerd. Welk type AI is het? ChatGPT is gebaseerd op OpenAI en kan aan de hand van allerhande inpunt die van het web gehaald wordt zoals liedjes, papers en boeken zelf schrijven. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 januari 2023 Delen Geplaatst: 19 januari 2023 19 uren geleden, Arendjan zei: Ik ben ook met mijn scriptie bezig. Al sinds september. Mag ik ook een condoleance? Gecondoleerd. Tenzij je scriptie gesponsord wordt door big pharma. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 januari 2023 Delen Geplaatst: 19 januari 2023 13 uren geleden, Arendjan zei: Beta-mannen Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2023 Gans, rustig maar, zo bedoelde ik het niet Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 Ramons dagelijkse bezigheid ca. 2014. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 (aangepast) 30 minuten geleden, roastednerd zei: Ramons dagelijkse bezigheid ca. 2014. Nu inderdaad alleen nog maar op maandag, woensdag en vrijdag. 20 januari 2023 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 Ik ben maandag meerderjarig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2023 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: Ik ben maandag meerderjarig Laat maar zitten dan 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 januari 2023 Delen Geplaatst: 21 januari 2023 Waarom zou Tate een 19-jarig kind op social media proberen te trashen als hij zelfverzekerd en gelukkig is? Volg jij Mees Wijnants toevallig ook op TikTok meneer Gans? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 21 januari 2023 Delen Geplaatst: 21 januari 2023 (aangepast) Woopsie 21 januari 2023 aangepast door Labbers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 21 januari 2023 Delen Geplaatst: 21 januari 2023 18 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik ben maandag meerderjarig Kom je dinsdag langs? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 januari 2023 Delen Geplaatst: 21 januari 2023 Op 20-1-2023 om 18:58, Hardcore_gamer zei: Ik ben maandag meerderjarig Rustig aan met de chocomel hé. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2023 Het valt nog mee inderdaad 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 Leuke titel wel overigens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 Hee ik ben jarig! 4 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 1 uur terug, Jas zei: Hee ik ben jarig! 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 1 uur geleden, Jas zei: Hee ik ben jarig! Proficiat Waterman ? Ik moet even kijken of ik het red om naar je feestje bij Dirty Dicks Amsterdam te komen, veel plezier in ieder geval! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 24 januari 2023 Delen Geplaatst: 24 januari 2023 gefeliciflapstaart Jasmeneer! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Gisteren was mijn vriend Jas jarig. We hebben taart (kwark) gegeten, toen friet gegeten, frikandellen besteld (en gegeten), een patatje waterfiets gehaald, toen hebben we worstenbroodjes opgewarmd (en gegeten) en toen werd het echt leuk want Jas had frikandellen gehaald. Om 22.00 wilde Jas dat ik naar huis ging want door alle frikandellen had hij zin gekregen om te masturberen. Hij zei dat hij nog nooit zo'n leuke verjaardag heeft gehad. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Ik had Jas vorig jaar voor de grap een "airfryer" cadeau gedaan maar toen is hij woedend gaan schreeuwen (met consumptie) dat airfryers voor losers zijn en dat frituurvet de frikandel "lekker glibberig" maakt ofzo. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Tip voor de volgende verjaardag, ga lekker uiteten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 januari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Airfryers zijn ook ongezonder dan de traditionele frituurpan. Omdat bij airfryer snacks de vet in de JAS (?) van de snack zit 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 @J'runIk zie nu pas dat jouw ava Verbrande Herman is. Heb beide docu's recent pas voor het eerst gezien. Tragisch doch prachtig, ongelofelijk eigenlijk dat ze alledrie nog in leven zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 2 minuten geleden, Reb3nga zei: Verbrande Herman Wát een held is Herman toch he. Toch, toch, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 januari 2023 Delen Geplaatst: 25 januari 2023 Daar heb je m toevallig DAAR HEB JE M TOEVALLIG!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten