DunneDraak Geplaatst: 3 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2023 52 minuten geleden, J'run zei: En ik heb helemaal niets met Dunne of Labbers verder. Heb ze nog nooit iets over Probleemwijken horen zeggen, in tegenstelling tot Avant. Pardon ? Je hebt mijn vorige avatar niet gezien zeker Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Nee. Ik verontschuldig mij dus nergens voor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Als ik mij niet vergis had ik een profielfoto van Geert Glas in een vrolijke bui Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Ok, jawel. Ik herinner het mij nu. Een verontschuldiging is op zijn plek, sorry. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2023 4 minuten geleden, J'run zei: Ok, jawel. Ik herinner het mij nu. Een verontschuldiging is op zijn plek, sorry. 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Wat is je plan nu @Mindless? Loonslaaf worden of een OnlyFans starten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2023 (aangepast) 21 minuten geleden, roastednerd zei: Wat is je plan nu @Mindless? Loonslaaf worden of een OnlyFans starten? 3 februari 2023 aangepast door DunneDraak 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Hou het wel op maar 10 probleemwijken gifjes per dag, meer likes kan ik niet geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 9 uren geleden, J'run zei: En ik heb helemaal niets met Dunne of Labbers verder. Heb ze nog nooit iets over Probleemwijken horen zeggen, in tegenstelling tot Avant. Ik heb trouwens via het powerweb kennisgemaakt met probleemwijken! Een jaar of 14 geleden is er een keer een CdAB volgespamd met probleemwijken plaatjes en sindsdien ben ik groot fan. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 The Powerweb has giveth. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 2 uren geleden, Mr_G zei: Hé hoef5 elkaar geen rugdekking te geven, Ik wil niemand rugdekking geven. Ik probeer uit te leggen dat er geen complot tegen jou gaande is, want het lijkt mij verschrikkelijk om met dat idee te zitten. Voor wat het waard is voor je Gans, ik mag je graag en vind je aanwezigheid hier fijn en prettig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 4 februari 2023 Delen Geplaatst: 4 februari 2023 Waarom ik mijzelf verdedig? Omdat ik niets als goeds bedoelde met mijn post en er niets als negativiteit uit gehaald wordt. Dat betekent dat mijn boodschap zoals bedoelt niet goed is overgekomen. Of dat door de verpakking van mijn boodschap komt, de boodschap zelf, of door ruis in de communicatie weet ik niet. Het enige wat ík weet is dat ik het goed bedoelde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 februari 2023 Delen Geplaatst: 4 februari 2023 Gefeliciteerd mindlessrickie. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 februari 2023 Delen Geplaatst: 5 februari 2023 Op 3-2-2023 om 15:49, roastednerd zei: Wat is je plan nu @Mindless? Loonslaaf worden of een OnlyFans starten? Aan de Arbeit met OnlyFans als side hussle Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 februari 2023 Delen Geplaatst: 5 februari 2023 Wat is er eigenlijk precies aan het handje iedereen? Waar is zijn de harmonie, vriendelijkheid en 'good vibez' gebleven waar het PU forum zo bekend om staat? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 Op 5-2-2023 om 10:24, Mindless zei: Wat is er eigenlijk precies aan het handje iedereen? Waar is zijn de harmonie, vriendelijkheid en 'good vibez' gebleven waar het PU forum zo bekend om staat? houd je bek 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 Wisten jullie trouwens dat die Chinese ballon geel was? 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 4 uren geleden, Reb3nga zei: houd je bek ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 @Mr_G Ik denk dat iedereen op zijn eigen manier voor harmonie zorgt hier. Ook denk ik dat we allemaal het beste voor hebben met elkaar en met deze plek. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 Op 5-2-2023 om 16:05, Mr_G zei: Beetje lol hebben samen, maar zag dat je geen vriend meer was. Ik vond dat wel jammer, maar begreep het ook. Jammer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 6 februari 2023 Delen Geplaatst: 6 februari 2023 Het hele menu van MW2 is erg gebugged, je staat nog gewoon in mijn vriendenlijst hoor. Soms laat hij je mensen meerdere keren als vriend toevoegen, ookal ben je al bevriend. Ik ga mensen niet zomaar voor een kleine discussie uit m’n vriendenlijst verwijderen, dan zou m’n lijst namelijk erg leeg raken op den duur. Op 5-2-2023 om 16:07, Mr_G zei: Ik wilde alles laten varen, en het daarbij laten. Niet gemakkelijk, wanneer jij er altijd terug over begon. En dat was wat ik bedoelde. Die indruk werd niet echt op mij geschept, maar mijn excuses daarvoor dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 februari 2023 Delen Geplaatst: 7 februari 2023 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 februari 2023 Delen Geplaatst: 8 februari 2023 Op 1-2-2023 om 17:55, Reb3nga zei: Death of Stalin is trouwens wel echt een vermakelijke film ? Ja ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 februari 2023 Delen Geplaatst: 8 februari 2023 Afgelopen zomer in het geboortehuis van Stalin geweest. Fun fact. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2023 1 minuut geleden, Arendjan zei: Afgelopen zomer in het geboortehuis van Stalin geweest. Fun fact. Nog geneukt? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten