Joost-013 Geplaatst: 10 februari 2023 Delen Geplaatst: 10 februari 2023 Ik had nog een leuke mop over een mummie, maar die is te ingewikkeld voor jullie. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 10 februari 2023 Delen Geplaatst: 10 februari 2023 Komt een man bij de dokter en zegt: ''dokter, ik ben hier om mijn ogen te laten laseren''. Zegt de dokter: ''dat dacht ik al, want u staat in een slagerij''. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2023 Kan een mod die foto van een appel verwijderen anders durft AJ hier niet meer te komen 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 februari 2023 Delen Geplaatst: 11 februari 2023 Hoe is het in tilburreg @Joost-013? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 februari 2023 Delen Geplaatst: 12 februari 2023 San diego is echt een hele fijne stad. Als ik ooit de loterij win ga ik hier rentenieren in een kapitaal pand met uitzicht op de zee en mooie dames in strakke fitnesspakjes die overal rondrennen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 februari 2023 Delen Geplaatst: 13 februari 2023 Nou die Kansas City Chiefs kunnen er wel wat van hè. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 13 februari 2023 Delen Geplaatst: 13 februari 2023 11 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: San diego is echt een hele fijne stad. Als ik ooit de loterij win ga ik hier rentenieren in een kapitaal pand met uitzicht op de zee en mooie dames in strakke fitnesspakjes die overal rondrennen. Kijk je een beetje voor de boefjes van Logan Heights Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2023 Ik zie avant daar al zo tussenstaan Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 februari 2023 Delen Geplaatst: 13 februari 2023 8 uren geleden, DunneDraak zei: Ik zie avant daar al zo tussenstaan Ik heb een baard dus de eerste stap is gezet. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 13 februari 2023 Delen Geplaatst: 13 februari 2023 15 uren geleden, roastednerd zei: Nou die Kansas City Chiefs kunnen er wel wat van hè. Ik heb hier in een kroeg naar de wedstrijd gekeken. Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel reclame gezien. Echt ongehoord. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 februari 2023 Delen Geplaatst: 14 februari 2023 10 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik heb een baard dus de eerste stap is gezet. Dus je bent klein van postuur en je hebt een baard. Weet je zeker dat je in een kroeg was en niet in een melkherberg in België? 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 februari 2023 Delen Geplaatst: 14 februari 2023 Ik heb een scoop te pakken: Mr.G is niet langer Mr.G. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 februari 2023 Delen Geplaatst: 14 februari 2023 Ik bench meer dan Thierry. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 14 februari 2023 Delen Geplaatst: 14 februari 2023 14 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik heb een baard dus de eerste stap is gezet. Hahahaha, wat een nonsense. Alsof jij een volle baard kan laten staan, hoe oud ben je? Elf? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 14 februari 2023 Delen Geplaatst: 14 februari 2023 22 minuten geleden, RespawnAI zei: Scherpe ogen Arendjan, want niemand had het gezien. Anders hadden ze het wel vermeld. ?? Ik dacht dat Respawnguy weer terug was eigenlijk. Maar het blijkt gewoon onze belgische kameraad te zijn. Worden je teksten nu niet door AI's geschreven? Ik denk namelijk niet dat die jouw eigenheid kunnen vatten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 15 februari 2023 Delen Geplaatst: 15 februari 2023 Op 11-2-2023 om 14:55, roastednerd zei: Hoe is het in tilburreg @Joost-013? Noodtoestand vanwege aankomend carnaval natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 15 februari 2023 Delen Geplaatst: 15 februari 2023 Had Dead Space gewonnen op de frontpage, zijn die debielen van de PostNL hem kwijtgeraakt. Krijg wel de € 0,01 terug van Bol.com die ik moest overmaken, dus dat valt dan weer mee. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 15 februari 2023 Delen Geplaatst: 15 februari 2023 Debiel is natuurlijk niet beledigend bedoeld aan eenieder die zich seksueel erotisch identificeert als een debiel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 februari 2023 Delen Geplaatst: 15 februari 2023 weet je dat deze dead space kwijt is 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2023 1 uur geleden, Joost-013 zei: Had Dead Space gewonnen op de frontpage, zijn die debielen van de PostNL hem kwijtgeraakt. Krijg wel de € 0,01 terug van Bol.com die ik moest overmaken, dus dat valt dan weer mee. Had ik ook gezegd als pu zijnde Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 februari 2023 Delen Geplaatst: 15 februari 2023 Op 14-2-2023 om 12:24, Arendjan zei: Ik bench meer dan Thierry. Die comments zijn miss nog het allerergste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 16 februari 2023 Delen Geplaatst: 16 februari 2023 Raden jullie een tussenjaar aan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2023 https://youtu.be/UH7vOd3oL6Q Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 februari 2023 Delen Geplaatst: 17 februari 2023 13 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Raden jullie een tussenjaar aan? Ja maar ergens halverwege de studie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 17 februari 2023 Delen Geplaatst: 17 februari 2023 20 uren geleden, RespawnAI zei: Proficiat. Weet niet voor wat maar toch proficiat. Dank! Mijn HBO studie waar ik lang genoeg over heb gedaan ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten