Ga naar inhoud

CdAB 154 [CLIV] Beter chatten met Khaddafi zijn nazaat, dan een Let die niet naar Rusland gaat.


DunneDraak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 504
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoe is het in tilburreg @Joost-013?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die Kansas City Chiefs kunnen er wel wat van hè.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

San diego is echt een hele fijne stad. Als ik ooit de loterij win ga ik hier rentenieren in een kapitaal pand met uitzicht op de zee en mooie dames in strakke fitnesspakjes die overal rondrennen.

Kijk je een beetje voor de boefjes van Logan Heights 

2659b9b3164df4e7c1e3bd2dc8941ca5--chicano-rap-cholo-style.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik heb een baard dus de eerste stap is gezet.

Dus je bent klein van postuur en je hebt een baard. Weet je zeker dat je in een kroeg was en niet in een melkherberg in België?

  • Like 3

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, RespawnAI zei:

Scherpe ogen Arendjan, want niemand had het gezien. 

Anders hadden ze het wel vermeld. ??

Ik dacht dat Respawnguy weer terug was eigenlijk. Maar het blijkt gewoon onze belgische kameraad te zijn. Worden je teksten  nu niet door AI's geschreven? Ik denk namelijk niet dat die jouw eigenheid kunnen vatten.

  • Like 2

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Hardcore_gamer zei:

Raden jullie een tussenjaar aan?

Ja maar ergens halverwege de studie.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...