Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Over rangen gesproken, ik heb het afgelopen jaar nauwelijks badges meer verdiend. Volgens mij discrimineert het algoritme mensen met een kleine lul. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Zei iemand kleine lul? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Hoe weet jij dat je neefje een kleine lul heeft? 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Was maar om te grappen hè, Meneer gans Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Sorry Gans, maar in deze ben ik het met DunneDraak eens. De grap is ook alleen leuk omdat we allemaal weten dat je geen viespeuk bent. Dezelfde grap over iemand als Michael Jackson maken zou niet grappig zijn. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 *lacht in Bill Cosby* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Eindelijk, dunne ontmaskerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Hoe kan ik jou leren mijn reacties juist te interpreteren gans? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Ik heb zojuist m'n vaatwasser aangezet, terwijl ik van plan eten te gaan koken. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 februari 2023 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2023 Kreeg je de vaatwasser wel open? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 12 minuten geleden, Mr_G zei: Je moet eens kijken, het begint met Avant day over een klein lulletje begint Hee die steve, ik zou de reactie nog een keer lezen als ik jou was. Het "discrimineren tegen mensen met een kleine lul" was een grapje over mijn eigen penisomvang. Iedereen hier (behalve Leroy, en DarknessFood, maar die zijn weg) heeft het beste met je voor. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 26 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Iedereen hier (behalve Leroy, en DarknessFood, maar die zijn weg) heeft het beste met je voor. Dit denk ik ook. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 (aangepast) 4 uren geleden, Jas zei: Ik heb zojuist m'n vaatwasser aangezet, terwijl ik van plan eten te gaan koken. ''Ah verdorie, zet ik per ongeluk mijn vaatwasser aan terwijl ik vandaag gezond broccoli zou koken... Dit is al de vierde keer deze week....'', zuchtte Jas terwijl hij met zijn linkerhand de vaatwasser aanzette en met zijn rechterhand op ''bestellen'' klikte. De patat met frikandellen zouden binnen 45 minuten bezorgd worden. 2 februari 2023 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 februari 2023 Delen Geplaatst: 2 februari 2023 make love not war - arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 9 uren geleden, Mr_G zei: Probeer vooral niet in mijn schoenen te schuiven dat ik hier de sfeerverzueker ben. Dat doe ik niet. Maar waar er twee vechten, hebben er twee schuld. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Wat heb ik nou weer gedaan? :'( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Ik kan niet wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Ik denk dat je dingen ziet die er niet zijn. Iedereen heeft je hier graag, er is geen complot tegen jou Steve. Als je iets vervelend vind, zoals de grap van Dunne kan je dat gewoon aangeven. (K) 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Avant probeerde de situatie te sussen en legde alleen maar uit dat het om een lompe smakeloze grap ging. Als er iemand uiterst respectvol in zijn omgang met jou is geweest op dit forum G, dan is dat denk ik Avant wel. Ik snap heel goed dat jij door die comments van de screenshots alleen het kwaad in Dunne z’n reacties van nu leest, daar heeft hij zelf op gereageerd via PM. Dat mensen je proberen uit te leggen dat het een flauwe smakeloze grap was doen ze omdat niemand het leuk vind dat jij met een zuur gevoel zit hierom. Dat is niet om samen te zweren en om Dunne z’n hachie te redden of om jou kwaad af te schilderen, dat doen ze omdat ze willen dat iedereen hier met plezier komt. En als er iemand is die zijn best doet om het andere het naar de zin te maken hier ben jij G, dat maakt het voor ons nog minder leuk om te zien dat dit jou dwars zit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 En ik heb helemaal niets met Dunne of Labbers verder. Heb ze nog nooit iets over Probleemwijken horen zeggen, in tegenstelling tot Avant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Even tussendoor: ik ben geslaagd ? 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 14 minuten geleden, J'run zei: En ik heb helemaal niets met Dunne of Labbers verder. Heb ze nog nooit iets over Probleemwijken horen zeggen, in tegenstelling tot Avant. Maar ze was gruwelijk nat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 (aangepast) 14 minuten geleden, Mindless zei: Even tussendoor: ik ben geslaagd ? Lekker bezig 3 februari 2023 aangepast door roastednerd 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 Top gozer die Labbers. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 februari 2023 Delen Geplaatst: 3 februari 2023 25 minuten geleden, Mindless zei: Even tussendoor: ik ben geslaagd ? Toegepaste psychologie? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten