Arendjan Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 (aangepast) 6 minuten geleden, MartinVerschoor zei: Voor de rest: laten we het gezellig houden. Groetjes Het is altijd gezellig, Martin! Tip, op https://cursussen.puppyopvoeden.nl/online-puppycursus-video-cursus-met-hond-ads/?gclid=Cj0KCQiAtICdBhCLARIsALUBFcGHYy_Y1qDD6l0NBvlGkp6SHslB3ijDqepvFEu8l1wmAjvhAm6zwqEaAvyHEALw_wcB hebben ze een goede cursus. 19 december 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 (aangepast) Wie was Leroy? Kratosgirl of die poes? Had ik hem tóch overschat... 19 december 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Rest in power Hardcore_gamer!! Zal vanavond een kaarsje voor je branden. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Ik zal vanavond een Xbox voor hem verbranden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 En een pak chocomel drinken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 14 minuten geleden, Arendjan zei: Had ik hem tóch overschat... Geeft niets sgatje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 17 minuten geleden, Arendjan zei: Het is altijd gezellig, Martin! Tip, op https://cursussen.puppyopvoeden.nl/online-puppycursus-video-cursus-met-hond-ads/?gclid=Cj0KCQiAtICdBhCLARIsALUBFcGHYy_Y1qDD6l0NBvlGkp6SHslB3ijDqepvFEu8l1wmAjvhAm6zwqEaAvyHEALw_wcB hebben ze een goede cursus. Gezelligheid is leuk, ik houd van leuk, dus gezelligheid 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Wie was Leroy? Kratosgirl of die poes? Had ik hem tóch overschat... Gezien het meervoud in de post van Martin neem ik aan dat ze allebei Leroy waren? Hopelijk kan iemand in de kliniek waar hij werkt die wél mensen mag diagnostiseren eens naar hem kijken. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2022 1 uur geleden, MartinVerschoor zei: Hij is er weer, er was een jonge puppy op wat knoppen aan het drukken. Excuses. Voor de rest, hardcore ook een maandje een ban, de aliassen van Leroy ook. Voor zich niet kunnen houden aan de regels waarmee je akkoord gaat bij het aanmaken van een account. Een nieuwe aanmaken hoeft ook niet Leroy. Voor de rest: laten we het gezellig houden. Groetjes Hahaha Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Hopelijk kan iemand in de kliniek waar hij werkt die wél mensen mag diagnostiseren eens naar hem kijken. Wat je bij mensen die verslavingsgevoelig zijn vaak ziet is dat de ene verslaving wordt vervangen door een ander. Pu.nl was voor Leroy een substituut voor cannabis. Bij een verslaving is er helaas altijd een reëel risico op een terugval, wat we hier dus hebben zien gebeuren... Laten we bidden dat Leroy de juiste nazorg krijgt en pu.nl niet vervangt voor een nog slechtere verslaving (alcohol, heroïne, masturberen, Unox smac, slachtofferrol aannemen).... ?? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 33 minuten geleden, Arendjan zei: Wat je bij mensen die verslavingsgevoelig zijn vaak ziet is dat de ene verslaving wordt vervangen door een ander. Pu.nl was voor Leroy een substituut voor cannabis. Bij een verslaving is er helaas altijd een reëel risico op een terugval, wat we hier dus hebben zien gebeuren... Laten we bidden dat Leroy de juiste nazorg krijgt en pu.nl niet vervangt voor een nog slechtere verslaving (alcohol, heroïne, masturberen, Unox smac, slachtofferrol aannemen).... ?? Een beetje obsessief masurberen op z'n tijd is niks mis mee! ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 De regering van Sint Maarten heeft laten weten de ban van Leroy's dubbelaccounts niet te zullen accepteren, zo meldt het ANP. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Pu.nl was voor Leroy een substituut voor cannabis. Lekker rustgevend ook, de rotte vis van een community zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2022 30 minuten geleden, J'run zei: Lekker rustgevend ook, de rotte vis van een community zijn. Leroy had vaak last van een "bad-trip" Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 5 uren geleden, Labbers zei: En een pak chocomel drinken. Koud, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2022 Eén sitostick s.v.p Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 20 minuten geleden, DunneDraak zei: Eén sitostick s.v.p Bah. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2022 Delen Geplaatst: 19 december 2022 Ik moest dit googlen maar het verbaast me niks dat dit uit België komt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Heb jij dit gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 Sinds vandaag ben ik een van de vele expats/gelukzoekers van het PU forum ?? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 59 minuten geleden, Mindless zei: Sinds vandaag ben ik een van de vele expats/gelukzoekers van het PU forum ?? Waar ben je heen?? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 1 uur terug, Mindless zei: Sinds vandaag ben ik een van de vele expats/gelukzoekers van het PU forum ?? Vet! Hopelijk vind je het. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 1 uur terug, Mindless zei: Sinds vandaag ben ik een van de vele expats/gelukzoekers van het PU forum ?? Welkom bij de club! Als vuile buitenlander de banen van échte Engelsen stelen is een van mijn favoriete bezigheden. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 43 minuten geleden, Mr_G zei: Het verbaast mij zelfs dat Google België weet liggen, zo'n boerengat. Een afvallige provincie, dat is het! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 20 december 2022 Delen Geplaatst: 20 december 2022 2 uren geleden, Jas zei: Waar ben je heen?? Ik ben overgelopen naar de oosterburen! Van het verre oosten naar de oosterburen ha ha 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Welkom bij de club! Als vuile buitenlander de banen van échte Engelsen stelen is een van mijn favoriete bezigheden. Omvolken tijd ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten