Roald Geplaatst: 3 juni 2020 Delen Geplaatst: 3 juni 2020 Back to the Future Trilogy. Ook zo worden ze niet meer gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 4 juni 2020 Delen Geplaatst: 4 juni 2020 Blazing Saddles De plot is nogal dun, maar de uitwerking verrassend scherp. Voor een commerciële film uit de jaren '70 is het opvallend dat de makers zo rechttoe rechtaan racisme in het Wilde Westen (en daarmee in het genre western) aankaarten en er nog goede onderbroekenlol uit weten te slaan ook. Cijfer: 7,2 Hard Eight De eerste van Paul Thomas Anderson. Net als de meeste films in zijn oeuvre (maar vooral z'n vroege werk) zit Hard Eight bomvol met aandoenlijke losers en weet de man ten allen tijde een strakke regie aan te houden, die nog niet heel gedurfd is, maar wel potentie toont. De echte waarde van deze film zit 'm in het fascinerende hoofdpersonage, vertolkt door Philip Baker Hall, wiens wallen de helft van het acteerwerk doen. Cijfer: 7,4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 juni 2020 Delen Geplaatst: 4 juni 2020 The Rock heeft gisteren de film ''Fissa'' gekeken. Een kutfilm maar vermakelijk. Ook heeft the Rock gisteren de film ''Sneekweek'' gezien. Een kutfilm, en niet vermakelijk. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 juni 2020 Delen Geplaatst: 5 juni 2020 Colour out of space Een geslaagde rentree van Richard Stanley (die naast deze nóg twee verhalen van HP Lovecraft). Het duurt voor het geweld losbarst, maar ik had daar persoonlijk geen moeite mee. De soundtrack die door Colin Stetson wordt verzorgd is subliem en draagt bij aan de steeds meer bizarre gebeurtenissen die er plaatsvinden. Heerlijke overacting van Cage wederom en er zaten een paar fucked up scenes in die ik iig nog nooit op groot scherm gezien had. 7.9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 juni 2020 Delen Geplaatst: 5 juni 2020 Gravity, was wel ok, soms het gevoel alsof ik porno keek, omdat bullock zoveel kreunt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 5 juni 2020 Delen Geplaatst: 5 juni 2020 Assassins Creed. De moderne setting zit eigenlijk best prima in elkaar, er ligt alleen te veel focus op. Ik had liever veel meer van het visueel prachtige, historische deel willen zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 juni 2020 Delen Geplaatst: 6 juni 2020 King Kong. Een onderhoudende film over een romance tussen een blonde dame en een illustere aap. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 7 juni 2020 Delen Geplaatst: 7 juni 2020 Het kaf van mijn imdb watchlist gekeken, niet bepaald de baanbrekende film, maar hé je moet wat. Slaughterhouse Rulez (4,5) Extreem cliché monsterfilm. Ga in plaats hiervan Attack the Block kijken (en win gelijk het respect voor John Boyega terug na Rise of Skywalker). Smiley Face (6,0) Standaard stoner film met Anna Faris in de hoofdrol. Aan de film te zien hadden ze ongeveer 10 euro budget. Desondanks is het best vermakelijk als een soort budget-Harold & Kumar. Dat hijgerige/dommige typetje waarmee Faris in andere films vaak stik irritant is, valt eigenlijk best op z'n plaats in deze film. That thing you do (6,5) Verhaal over een bandje dat onverwachts doorbreekt met een pophit. Luchtige en best vermakelijke film. Mississippi Grind (6,3) Twee mannen besluiten samen op een soort gok-reis door Amerika te gaan. De film raakt echter ietwat met zichzelf in de knoop want door de komische momenten komt de tragiek van gokverslaving niet altijd over en de film is te serieus om je het gevoel te geven dat je een komedie aan het kijken bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 7 juni 2020 Delen Geplaatst: 7 juni 2020 Joker. Knappe vertolking hoor van Phoenix, maar we zijn ook niet anders gewend. Dat gezegd zijnde draagt hij de hele film, het draait natuurlijk ook om zijn personage. Een mooie 9/10 is ie wel waar imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 7 juni 2020 Delen Geplaatst: 7 juni 2020 *waard dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 7 juni 2020 Delen Geplaatst: 7 juni 2020 The Gentlemen. Natuurlijk ontkomt men niet aan een vergelijking met Guy Ritchie's eerder vergelijkbaar werk als Lock, stock & 2 smoking barrels en snatch. The Gentlemen is wat serieuzer en mist hier en daar de humor van Guy Ritchies eerdere werk, maar de film lijdt er niet onder. Tof verhaal en een goede cast waar vooral Hugh Grant de show speelt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 juni 2020 Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Alle Lord of the Rings films opnieuw gezien. Goud. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 8 juni 2020 Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Ocean's Eleven. Classic! Heerlijke soundtrack, bijzonder goede pacing en een camerawerk dat niet opvallend maar toch interigerend is. Een prestatie. 8,5/10, Hostiles. Het is te veel nummerverven in het western genre, en het tempo is bij vlagen te laag. Maar op de momenten dat het tempo zich op pakt knalt die er wel goed op los! 6,8/10 Howl's Moving Castle. Visueel een van de mooiste animatiefilms ooit. De plot neemt misschien af en toe iets te veel vrijheid in zn logica, maar de bergen creativiteit die daar tegenover staan heffen het helemaal op. 8,8/10 The Lovebirds. Vrij typische hapslikweg komedie, die twee redelijke hoofdpersonages heeft. Jammer genoeg komt het nooit echt van de grond omdat het niet grappig genoeg is. Ben hem nu al weer vergeten, en dat is telleurstellend, gezien Michael Showalters vorige, The Big Sick, mij juist zo goed is bijgebleven. 4,5/10 A Simple Favor. WTF?! 3,0/10 Extraction. De actie is best wel goed, en daar kom je bij zo'n film voor. Laten we het over de rest dan maar niet hebben.. 6,0/10 Spenser Confidential. Zo intrigerend als een vaatdoek. De personages zijn niet boeiend en de plot weet de aandacht niet te trekken. 3,0/10 The Wretched. Rear window meets tienerkampslasher o.i.d. Met dat gegeven is het best verassend dat deze film langzaam ontpopt tot best wel gruwelijke horror. Jammer dat het zichzelf iets te serieus neemt, daar is hij te cheesy voor. 5,5/10 Grave of The Fireflies. Wauw, prachtige kijk op hoe de oorlog op sommige Japanners overkwam. En nog veel meer dan dat. 10/10 The Half Of It. Weet net genoeg draaien aan de welbekende highschool rom kom te geven om de moeite waard te zijn. 6,5/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 8 juni 2020 Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Vond het verhaal heel apart, rare personages, en had het idee dat ze de juiste toon niet wisten te vinden. Was het nou een soort huismoeder komedie, een thriller, of moest het een mysterieus drama zijn? Wat mij betreft was het nu helemaal niks. Vond dr geen zak aan, maar meta- en IMDb score is het niet met me eens, dus ik zal wel geen gelijk hebben ;D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 8 juni 2020 Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Hostiles was een frustrerende film ja, maar ik vond het einde dan wel weer raak. Raar is dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 juni 2020 Delen Geplaatst: 8 juni 2020 Eens. Eindelijk weer eens een film van Ritchie die de moeite waard is om te kijken. Ik vond Colin Farell geweldig, met dat huispakkie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Capone. Goed acteerwerk van Tom Hardy verder niet heel speciaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Eens! Sterk einde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Terrifier God allemachtig, Twan bedankt he! :'') wat een smerige bende.. Leuke clown wel! 6/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Raiders of the Lost Ark. Boeie dat Indiana Jones geen invloed heeft op het verhaal, Raiders is en blijft gewoon een avondje traditioneel genieten met deze klassieker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Hahah. binnekort zelfs een deel twee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarkLeGion Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Extraction, standaard wegkijker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
padski Geplaatst: 9 juni 2020 Delen Geplaatst: 9 juni 2020 Sleepy Hollow, was een beetje leuk. The Ballad of Buster Scruggs, was erg leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 10 juni 2020 Delen Geplaatst: 10 juni 2020 Changeling Gezien de film over corruptie binnen het politiekorps gaat had ik geen toepasselijkere film kunnen uitkiezen in tijden als deze. Clint Eastwood maakte in 2008 ook Gran Torino en hoewel Changeling de betere van de twee is scheelt het niet veel. Angelina Jolie speelt de hoofdrol gevoelig en het verhaal is boeiend, maar de mannelijke rollen (zowel de goeie- als de slechteriken) zijn te beperkt ingevuld om dimensie te kunnen geven aan de corruptie, en de hoopvolle eindnoot voelt onverdiend na al het leed. Cijfer: 7,0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 11 juni 2020 Delen Geplaatst: 11 juni 2020 The Disaster Artist The room nooit gezien en dat wou ik ook graag zo houden, maar hoe James Franco hier Tommy Wiseau neerzet is echt geweldig. Goed gelachen!! 8.5/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.