Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

22 Jump Street An sich een geslaagde komedie, met een spervuur aan goede en minder goede grappen. Echter, het zelfbewuste toontje begint op den duur te vervelen en het verhaal is uiteindelijk wel heel erg mager. Nog altijd is de Jump Street-franchise van betere kwaliteit dan, bijvoorbeeld, de Adam Sandler-films, maar ook hier is de formule pijnlijk snel duidelijk. 2.5/4 sterren Dazed and Confused Amusante en natuurlijk gespeelde 'hang out'-film, met leuke details en de beste soundtrack ooit. 3.5/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh, ik durf het niet zo goed te zeggen; ik wou dat ik hem als kind gezien had denk ik, dan had ik het een stuk leuker gevonden. Het is een vrij zoete kinderfilm met enkele sterke momenten die echt impact maken, en het verhaal en de personages zijn werkelijk prachtig gemaakt. Hij duurt ongeveer anderhalf uur dus dat valt ook wel mee... Het proberen waard denk ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 Jump Street Ah het vervolg is dan eindelijk daar. Nadat ik erachter kwam dat er een vervolg zou komen op 21 Jump Street trok ik bijna mijn broek uit van geluk. Nadat ik de bios uitkwam was ik tevreden maar niet dolblij. 22 Jump Street heeft net als elke goede komedie zijn mindere grappen en wat ik opvallend vond was dat dit bij 22 Jump Street best wel veel was. Wat jammer is is dat de formule na de tweede film al overused is waardoor ik max nog maar 1 film in de Jump Street zie komen. Deze film heeft wel een paar hele goede momenten die de slechte momenten best wel goed uitbalanceren (Ice Cube if u know what i mean ;). 22 Jump Street is uiteindelijk gewoon een goede actiecomedy maar sowieso niet beter dan het eerste wat toen nog fris en verrassend was. Cijfer: 7.5
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Other Guys Hoewel Mark Wahlberg vooral heel overtuigend chagrijnig is en niet per se grappig, is de rest van deze film een geinige parodie op buddy-cop films. Niet heel inventief, wel vermakelijk. 3/4 sterren Bernie Ongehoord goed acteerwerk van Jack Black tilt deze film naar een hoger niveau. De documentaire-achtige stijl is ook niet mis en het script is bij vlagen heerlijk zwart. 3/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anchorman 2: The Legend Continues Goed, het is allemaal niet zo scherp als het eerste deel, maar dan nog is Ron Burgundy's tweede film prima vermaak. Steve Carell krijgt terecht wat meer te doen, er zijn wat leuke nieuwe personages bedacht en het einde is raak. Vervolgen op komedies worden vaak met de grond gelijk gemaakt, gelukkig ontspringt Anchorman 2 die dans. 2.5/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...