Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Het is alleen een onlogisch kutsysteem voor mensen die niet bekend zijn met het Amerikaans ratingssysteem en/of daar ook niets van willen weten. O.a. de Chicago Sun Times en de New York Post gebruiken dit systeem al jaren, maar ja, als je Raul heet en je zoveel aantrekt van iets onbelangrijks als een ratingssysteem, dan ben ik best bereid daar na verloop van tijd naar te luisteren en aan jouw wensen te voldoen, mocht dat je autistische trekjes doen sussen. Dat gezegd hebbende, de enige reden waarom ik teruggekeerd ben naar dit systeem is omdat ik het per ongeluk deed bij Event Horizon en The Rundown.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Crimson Peak Foutloos vormgegeven (die Oscar-nominatie voor set-design is in the pocket), zoals je van Del Toro mag verwachten. Wat je ook wederom mag verwachten is een film die vooral ode doet aan allerlei genre's (deze keer: gothische literatuurklassiekers!) en acteurs die zich duidelijk vermaken binnen al deze, tja, onzin. We hebben het allemaal al eens eerder gezien, maar Del Toro doet je altijd afvragen of het ook beter kan. Antwoord: niet echt. Cijfer: 8,7
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Martian. Had nog geen trailers gezien van deze film, en hij leek me ook eigenlijk wat aan de saaie kant, vent die alleen op Mars zit, hoe lang vermaakt dat? Nou, lang. Behoorlijk lange film, maar verveeld eigenlijk geen minuut. Bevat ook veel humor wat je eigenlijk ook niet zo zou verwachten, op goed geplaatste momenten, helpt dat Matt Damon dat wel goed kan. Zeker een aanradertje. 8.8/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...