Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Leuk om je stukjes weer te lezen LittleBigMan! Laatste films die ik in de bioscoop heb gezien zijn: -Eye in The Sky, Geen meesterwerk, maar zeker indrukwekkend en spannend. -10 Cloverfield Lane, Een nagelbijtertje met geweldig acteerwerk. -Zootropolis, De meest volwassen moderne Disney animatie. Uit deze 3 films (en Deadpool) blijkt dat we zelfs na het oscarseizoen lekker door gaan met heerlijk sterke films, te terwijl er normaal juist een dipje is. -Room, de meest aangrijpende film van het afgelopen oscar-jaar. Deze moet je zien! -Grimsby, heeft wat mooie en grappige momenten, maar veelal is het helemaal niks. -The Boy, voor het niveau van horror waar we naartoe gegaan zijn niet eens heel slecht, maar verwacht ook niet te veel. -Deadpool, dit is gewoon kijken en genieten. Ja, inderdaad misschien wat tegenstrijdig dat het verhaal best terugvalt op een standaard superhelden verhaal. Maar je zit toch met een origin story die verteld moet worden en door de chronologie stoorde het mij totaal niet. Hele fijne opbouw. Wat mij betreft een topper. -The Revenant, dat weten we nu wel, Leo, Camerawerk, Koud, Beer en ga maar door. Nice. Nogmaals, ik ben blij dat het lijkt alsof we niet in een dip belande en dat er ook van de films die buiten het oscarseizoen vallen hele goede tussen zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn recente films: Deadpool: topfilm, heerlijke actie en veel humor. Wel volgende keer wat minder USA only verwijzingen die Europeanen weinig zullen snappen. Zootropolis: heel veel leuket dan verwacht. Leek op een doorsnee kidsfilm maar op aanraden gelukkig gezien. Hele film blijft vermakelijk en veel humor, ook meerdere voor alleen ouder publiek. The Danish Girl: deze viel helaas wat tegen. Begon leuk en belovend maar ik verveelde me grotendeels voor de rest van de film. Jammer, hoopte dat die even pakkend zou zijn als The Theory of Everything.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Room is één van de beste films die ik de afgelopen tijd heb gezien. Ik moet daarbij wel opmerkingen dat ik de hoofdrolspeelster ook wel in een kamertje zou willen hebben. Gisteren Spotlight gezien, mn mede bioscoopganger vond hem ontzettend saai maar ze moet niet zeiken. Ik vond hem erg interessant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deadpool Grote teleurstelling, hoewel met alle internet hype hij ook moeilijk níet tegen kon vallen. De actie is tof, en de stukken waarin deadpool op zijn deadpoolst is zijn erg vermakelijk maar daar houd het ook wel op. De helft van de film is saai geschoten backstory en romantisch drama wat en beetje doet denken aan de slechtste stukken van de X-men origins films. Wat ook jammer is, is dat als je de trailers hebt gezien je bijna alle geslaagde grappen al hebt gezien. 6/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...