Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Dat is toch met die vier adoptie/pleegkinderen van die oude vrouw? Want als het die is is die zeker tof.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ehm... zou kunnen maar ik denk dat het ook aan de film ligt. Ik heb erg hard gelachen om de stukken met Deadpool voor en na de flashback, de stukjes in het café waren ook heel erg grappig. Helaas is de rest van de film een soort goede tijden slechte tijden in het deadpool universum. De hele liefdesrelatie kon me gewoon totaal niet boeien. Ja, er zitten af en toe wat leuke grapjes tussendoor, maar vooral de origin story van Deadpool voelde heel erg aan als een vervolg op X-men origins; Wolverine. Verder is het einde ook wel erg mager, de actie valt echt in het niet vergeleken met de snelweg-scene op het begin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Shit... charging a man with murder in this place was like handing out speeding tickets in the Indy 500. I took the mission. What the hell else was I gonna do? Apocalypse Now Redux Fuck, dit blijft een meesterwerk. Het was alweer een tijd terug dat ik deze film voor het laatst had gezien, ik denk zo'n vier of vijf jaar, maar het lijkt wel dat hoe ouder ik word, hoe meer ik deze film pas echt begin te 'snappen'. Waarschijnlijk lach ik mijzelf uit nadat ik deze film over 5 jaar weer heb gezien en dit terug lees, maar goed. Overigens was deze film voor mij de allereerste kennismaking met The Doors en zie ik best wel wat overeenkomsten met de MGS serie, dus speelt nostalgie nog altijd een grote rol in mijn beoordeling, maar buiten dat is het nog steeds een briljante film. Oké doei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Batman vs. Superman. Affleck is een geweldige Batman en hij is het voornaamste pluspunt aan een film die bezwijkt onder z'n eigen gewicht; Snyder wil gewoon te veel laten zien, waardoor de film verdrinkt in z'n gammele plot en overdaad aan explosies en personages. Tel daar de vre-se-lijk irritante Lex Luthor bij op, en je hebt inderdaad de film die we door de trailer zo zijn gaan vrezen. Ik kan hem helaas niet iedereen aanraden. 5/10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Batman v Superman: Dawn of Justice Teveel verhaallijnen die allemaal teveel expositie benodigd hebben zorgen ervoor dat geen enkel personage boven het stereotype uitstijgt en het geheel als een gigantische, lompe, emotieloze, ingewikkelde en met name overbodige titaan doet aanvoelen. Wat een warboel van goede en slechte ideeën. Cijfer: 5,8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eraserhead van David Lynch op 35mm in WORM, scheen een van de laatste overgebleven tapes te zijn (was met ondertiteling dus geloof dat er wel meer amerikaanse tapes zijn) Hele weirde maar goede film, ben erg onder de indruk. Moet hem waarschijnlijk nogmaals kijken om hem te "snappen"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...